Vastagbőr

Ilyen ország nincs még egy!

“A Tasó László elleni uszító kampány megsértette a nyíradonyi gyerekeket”

Tasó “Te mit pofázol bele, kisanyám?!” László, NFM-államtitkár és az általa 1994-2014 között irányított város, Nyíradony a szívére vette, hogy a sajtó cikkezett arról, hogy a helyi ovisok meglátogatták és körbeállták az államtitkárt a Költészet Napja alkalmából.

A Tasót meglátogató óvodásokról készített gyomorforgató fotókról szóló postunk másnapján az államtitkár átszerkesztette a Facebook-bejegyzését, ami ilyen volt, és ilyen lett:

taso

A nyíradonyi önkormányzat pedig április 15-én kiadott egy sajtóközleményt, amiben mélységes felháborodását fejezi ki az ominózus eseménnyel kapcsolatban született cikkek és kommentek(!!) miatt.

Figyelem, erős tartalom:

SAJTÓKÖZLEMÉNY

„Rejtelmek ha zengenek,

őrt állok, mint mesékbe’.”

József Attila

Nyíradony, 2015. április 15.

Nyíradony Város Önkormányzata, a helyi óvoda munkatársai, az érintett gyerekek szülei felháborodással nem hagyhatják szó nélkül azokat a kommenteket és újsághíreket, melyekben a költészet napi verselés okán támadták és rágalmazták a város korábbi polgármesterét és a pedagógusokat.

Tasó László, a NFM államtitkára ellen irányuló uszító kampányukkal megsértették a nyíradonyi óvodás gyerekeket, a szüleiket és az óvoda vezetőit is. Megbántották és összezavarták azokat az általános iskolás és középiskolás fiatalokat, akik ezt a napot a tiszta gondolatok ünnepeként élik meg, kedves verseikkel készülnek rá, felkeresik a nyugdíjas pedagógusokat, derűs perceket szereznek az úton járóknak, az üzletekben vásárlóknak, a közintézményekben dolgozóknak.

Bárkinek lehet szabad véleménye erről az eseményről, a politikusok és a közemberek/gyermekek viszonyáról, de azok a figyelemfelkeltő, hangzatos és gyalázkodó címek, kommentek, melyek az ügy kapcsán napvilágot láttak, nem tettek jót a szabad véleményalkotás ügyének. Nagy valószínűséggel éppen azoknak a lelkében okoztak a legtöbb kárt, akiket a negatív kommentelők védeni szándékoztak.

Visszatetsző, ahogyan lejárató kampányként használták fel azt az egyszerű hírt, melyet a helyiek a közösségi oldalakon megosztottak egymással. Negatív hírt kreáltak egy a helyiek által kedvelt szokásból.”

 

Megosztás