Év végén már 15 csatornán sugározhatja Andy Vajna kormánybiztos az agymosást

fotó: 24.hu
fotó: 24.hu

 

Andy Vajna filmügyi kormánybiztos, és az általa állami hitelek segítségével felvásárolt,  a 2016-ban 7 milliárd forint veszteséget összehozó, és egyébként nyakig eladósodott TV2 Média Csoport hamarosan 11-ről 15-re növeli az adói számát.

 

 

Mindig olyan szomorú hírek ezek, mikor egy nap olvassuk, hogy míg az ellenzék egy ötletnek is szánalmas és amúgy egy huszárvágással meghiúsított kordonbontással próbál hatást gyakorolni a választókra, addig a másik oldal tovább tapossa a siker ösvényét, és bővíti médiabirodalmát, hogy még több helyen nyomathassa a propagandát az arra fogékonyak agyába. Meg azokéba is, akik már hupililát hánynak tőle.

Mindent az állam kormánybiztos cége felügyel!

Dirk Gerkens, a vállalat vezérigazgatója számolt be róla, hogy idén 4 új csatornával bővíti kínálatát a TV2-cégcsoport.
Indul a Spíler2 és a Spíler3, két új sportadó, melyeknek a 0,3%-os részesedésű Spíler1 mellett nem lenne sok létjogosultsága, de elintézték, hogy a következő szezontól a spanyol bajnokság, a LaLiga, valamint az olasz bajnokság, a Serie A is a Spílerek kínálatát erősítse majd. Vajnáék korábban már bekebelezték a Bajnokok Ligája, a Premier League, az NHL és a MotoGP közvetítési jogait is. Így aki minőségi sportot szeretne nézni, kénytelen lesz majd Vajna adóit lesni minden nap. Bye-bye Sport1 és Sport2.

Indul egy új premium filmadó is, a Moziverzum, és egy non-stop Dallast és Columbo-t sugárzó adó, a Jocky is. Azt hiszem, az utóbbinál olcsóbban embereknek még nem mostak agyat. A célközönség teljesen világos. Most kellene meglépnie az RTL-nek a Barátokközt-adót, óránként 20 perces hírblokkokkal. Csak mondom.

Dirk Gerkens elmondta, hogy a TV2-csoport eddig kizárólag reklámbevételekből élt. Ám ez a vezérigazgató szerint nem volt egészséges, mert emiatt „nagyon ki voltak szolgáltatva a piaci mozgásoknak, ezért létre kellett hozni még egy bevételi forrást. Ezek az előfizetések, és ezért indították a kábelcsatornákat.”

Mindjárt megsajnálom Gerkenst, de inkább megírom, hogy csak 2016. január és június között csak a TV2-n több, mint 2.200 alkalommal ment le kormányzati szpot, listaáron összesen 3,68 milliárd forint értékben. Ez egyes napokon akár 25 társadalmi célú hirdetést is jelenthetett. Ezek érintették a kvótaellenes kampányt, a magyar reformokról szóló kommunikációt, és az “Üzenjünk Brüsszelnek!” szlogenű baromságot is. Tavaly is ömlött az állami reklámpénz Vajna tévéjébe, de persze ez sem volt elég ahhoz, hogy ne legyen atomveszteséges a cégháló. Minőségi szakmai munka.

Amúgy az új csatornákkal együtt gyakorlatilag a piac valamennyi szegmensét lefedi majd a médiavállalat.

foto: Wiki
foto: Wiki

A fenti 15 adóval és a 8 “közszolgálatival” (Duna, Duna World, M1, M2, M2 Petőfi TV, M3, M4 Sport, M5) immáron 23-ra nőtt a kormányközeli televízió adók száma.

És – ahogy a 24.hu renmekül összefogalta – Andy médiabirodalma is hatalmasra duzzad. Övé már a több mint 30 kereskedelmi rádiós frekvencián elérhető Rádió1 hálózat, továbbá közelébe került a budapesti és a nyíregyházi Retro Rádió, övé ezenkívül a Bors, a Délmagyarország és a Kisalföld újságok kiadója, a Lapcom Zrt is. Szép munka!

Vajnát 2017-ben a Marketing&Media szaklap Magyarország második legbefolyásosabb médiatulajdonosának választotta. Az első Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója, a harmadik pedig Mészáros Lölö lett.

Annak pedig nincs egy hónapja, hogy Szájer József fideszes EP-képviselő  azon morgolódott, hogy a Fidesznek elsöprő médiaerővel szemben kellett kampányolnia. 

 

tetszett_a_cikk3

 

  • Venyigeszu

    Egyiket sem nézem. Igazából nem is nézek TV-t,

    • http://www.vasalobolt.hu Csepp a tengerben

      Hááát az igazság hogy már én sem nézek TV-t mert nem érdemes. Inkább iszok egy jó Heinekent

  • NERKeseru

    Nah, azert hirlik, hogy az ilyen patyomkin cegeknek ki lett adva, hogy a 2. felevben kezdjenek megelni a piacrol, mert el fog apadni a magyar es nemet adofizetok penzebol lopott suska. Bar ez meg a valasztas elott pattant ki, de ahogy a dolgok allnak, kozeleg az ido, akkor egyszerre bedol majd 3000 ceg, eleg erdekes latvany lesz 😉

  • Jozsef Szilagyijozsef

    És ezek a spiler 1 2 3 benne lesznek a alap csomagba vagy plusz pénzért lesz ??????

    • János Virág

      Mit gondolsz? Ilyen mocsokember mint Vajnaaa jótékonykodik?

      • Jozsef Szilagyijozsef

        Hàtha a angol bajnokságot nézem akkor nem bizok benne majd nézni kell valami spanyol adott meg ahol a BL is tudom nézni lassan már meg kell szüntetni a digi csomagom mert nincs értelme a reklámokért fizetek csak a csatornáknak mert csak azt közvetíti 😟.

        Disqus ezt írta (időpont: 2018. máj. 11., P 15:38):

  • laino1

    Kènytelen leszek szolgáltatót váltani a spanyol meccsek miatt. De az nem azt jelenti,hogy a kormányzati agymosást is elfogadom. Azt meghagyom a Fidesz agyhalottainak.

  • István Becze

    Mit mondjak 3 szenny csatornával több!

  • gmihaly

    “Persze, az ő agymosásuk nem kóser, az enyém a kóser.”

  • http://www.vasalobolt.hu Csepp a tengerben

    Lassan több a TV csatorna mint a………..

  • http://anothernonight.blog.hu no-night

    Attól szerintem nem kell majd félni, hogy ezeken az új csatornákon is majd szakmányban tolják a kúrmány fényezését és a migráncsozást-sorosozást-brüsszelezést. A köztévé is csak a két Dunán ad hosszabb híradót, az M2 a mese-szekcióban teljesen mocsokmentes (az esti hipster-blokkot pedig nem nézem, max ha hétvégén valami jó filmet adnak), M3-tól M5-ig beérik az egypercesekkel – az M1 pedig már azóta ki van nálam programozva, hogy csak híreket tolnak.

    Inkább a kerekfejű szakállas vén kujon ugyanaz lesz rádió-tévé vonalon, mint M. Lőrinc a nyomtatott sajtóban: a megyei és önkormányzati lapok mellett annak is nagyon sok olyan újság is van a kezében, ami teljesen független a közéleti kérdésektől. Az egyszerűen csak a pénzről szól… ahogy majd itt is.

    • Ism.

      “M. Lőrinc a nyomtatott sajtóban: a megyei és önkormányzati lapok
      mellett annak is nagyon sok olyan újság is van a kezében, ami teljesen
      független a közéleti kérdésektől.”

      Az teljesen kormánymentes, ha Orbán feje van mindegyik elején? Melyik független lap szerinted, ahol nem jelenik meg Rogán Cecília?

      Te tényleg figyeled ezeket a lapokat?

  • takeshi kovacs

    lassan visszasírjuk az 1 (2) csatornát, és a hétfői adásszünetet… vagy ügyesek nézik a szlovák/jugó és osztrák adók műsorát. már antenna sem kell hozzá.

  • János Virág

    Rohadék tróger ellopta a focicsatornákat is!

  • Ferenc Szabó

    Orbán meg pályáztatja…mint Mészáros Lőrincet és rögtön lesz pénz !!! Az egészre alakítanak majd egy felügyelő bizottságot…aminek az Élnők Vízérigazgatója…Vájna Tímea lesz !!! Legyen munka helye..meg nyugdíja !!! Ha majd egyszer az amerikai turnékról haza tévelyeg…!!!

    • Czövek Ilona

      Kb.

  • József Barna

    A sok szennycsatorna = szennyfolyam !

  • Majnemiz

    Tegnap volt a híradóban, hogy miért nincs még most sem online kassza a kaszinókban. Annyi bullshitet amit ott összehordtak, majdnem kivágtam a tv-t az ablakon. Érdemes megnézni: https://rtl.hu/rtlklub/hirek/7-3-milliard-vajna-nyeresege