Vastagbőr

Ilyen ország nincs még egy!

Nem volt elég a 15 milliárdos kampány, hiszen Magyarország erősödik!

Uramatyám, már egy hónapja nincs semmi kormányzati kampány! Tavasztól folyamatosan, egymás érően nyomták a kampányt ami azzal ért (?) véget, hogy megüzentük Brüsszelnek, hogy mekkora a farkunk lándzsánk … hogy 98% nem!

Szegény 888-Pesti Srácok-Lokál-Ripost-TV2-Origo, vajon hogy vészelték át ezt a pokoli hónapot? A Pesti Srácok ahogy látom Szerencsejáték-MVM-Diákhitel reklámok közzétételébe menekült, hajajj, nagyon nehéz piaci alapon működni, lám-lám, a szegény Népszabadságnak sem sikerült.

Mint falat kenyér, úgy kellett már egy újabb országos kampány, a jó híreket nem lehet és nem is szabad elhallgatni, és egy sor éhező szájat kell betömni az Új Kormánypárti Médiában.

batrman

 

Szerencsére az Átlátszó kikérte, hogy milyen médiastratégia mentén sikerült kiválasztani, hogy mely oldalakon fusson az Állami Kampány, tényleg pompás, hogy nem mért, nem auditált oldalakon szórják el a százmilliókat:

Én pedig azt kérdeztem meg a Miniszterelnöki Kabinetirodát, hogy árulják már el, „hogyan mérték a megjelent hirdetések hatékonyságát, elérését, amennyiben nem rendelkeztek hivatalos auditált terjesztési és online látogatottsági adatokkal?

A válasz: „a Miniszterelnöki Kabinetiroda az Ön által kérdezett tárgyban CATI-módszerű lekérdezéssel készülő közvélemény kutatásokat rendelt.

Hát nem zsenik? Pénzért közvélemény-kutatásokat rendelnek hogy hányan látták a hirdetést, mivel fogalmuk sincs egyes portálok látogatottságáról.

Most minden mehet ugyanígy tovább, végre itt a új kampány!

tn496c0

 

1. Nő a családi adókedvezmény
2. Nő az orvosok, ápolók és tanárok bére
3. Növekszik a gazdaság
4. Ingyenes étkezés 318 ezer gyermeknek
5. 25%-kal nő a szakmunkás minimálbér
6. 10 millió forint otthonteremtésre
7. Csökken az internet áfája
8. Sok százezer új munkahely

Az M1-en minden órában megy a spot:

 

Jöhetnek az óriásplakátok, bannerek, minden ahogy szokott. Pár milliárdból meg is van.

 

Hirdetés

 

Megosztás