Bezárás

Nyomtatási hibára hivatkozott a Századvég lapja, most már technikaira

A meccs eheti része ugye azzal indult, hogy a Századvég tulajdonában lévő, vagyis totál fideszes Napi Gazdaság lehozta a bombahírt, miszerint tavaly az RTL Klub 1,6 milliárd forintot fizetett ki tiszteletdíjként igazgatósági és felügyelőbizottsági tagjainak. Nem sokkal később jött az óriási égés: kiderült, hogy elnéztek három nullát, az RTL ugyanis csak 1,6 millió forint tiszteletdíjat fizetett ki.

Az RTL kérésére meg is született a Napi Gazdaságban a helyreigazítás, ami elég viccesre sikerült, ugyanis eredetileg nyomtatási, most már viszont technikai problémára hivatkoznak.

A helyreigazítás javítása, az aktuális helyzet jelenleg ez:

szazadveg

Dirk Gerkens RTL főnök az általános iskolába küldené vissza az újságírókat, egy kis matektanulásra.

dirk

A kérdések kérdése persze az, hogy akkor most mindent el kell osztani ezerrel?

napi_fidesz

Előfizetőket keresünk – támogasd az Átlátszót

Az Átlátszó nonprofit szervezet, nem fogadunk el pénzt politikai pártoktól vagy az államtól. Rád viszont nagyon számítunk!

Támogatom