
Schmidt Mária 10 legdurvább Amerika-ellenes kirohanása
A Fidesz-közeli történészasszony időnként a legelvakultabb orosz propagandaoldalakon is túltesz. Válogatás az elmúlt 1 év interjúiból.
A milánói világkiállítás részünkről nem volt éppen egy sikertörténet.
Az arculatot a volt miniszter cége tervezte.
Nem a nyertes pályaművet építették meg, hanem a sámándob-szerű izét, 2 milliárdért.
Az egészre kinevezték a bukott államtitkárt, Szőcs Gézát kormánybiztosnak.
Fellegi Tamás volt miniszter cége még kapott 790 milliót kommunikációs célra.
„Ország-imázs építő lehetőség a magyar jelenlét” – nyitotta meg a pavilont Hoppál Péter és Szőcs Géza.
Az elkészült pavilon és a programok is kritikán aluliak voltak, miközben az állam összesen 4,7 milliárd forintot költött.
Paprika, hagyma, gulyás menü.
A pavilont a kormány haza akarta hozatni és fel akarta építeni Karcagon, még fél milliárd forintból.
Szerencsére az olaszok ettől megkíméltek minket.
Ezek után ezt a fotót lőtték Újbudán, a 11. kerületben:
Tehát a magyar jelenlét „sikerét” a világkiállításon (ami világnak szólt), nekünk hirdetik, magyarul, a mi pénzünkből.
Esetleg egy „Magyar reformok működnek” logó is elfért volna valamelyik sarokban.
A világkiállítás amúgy 2015. október 31-én zárta kapuit.
De a sikert nem lehet elhallgatni, utat tör magának, akár fél év késéssel is …
Ha tetszett a cikk
Előfizetőket keresünk – támogasd a munkánkat havi 1000 forinttal!
Adj 1%-ot az Átlátszónak, hogy megtudd, mire megy el az adód 99%-a!
Függetlenségünk záloga a közösségi finanszírozás.
A Fidesz-közeli történészasszony időnként a legelvakultabb orosz propagandaoldalakon is túltesz. Válogatás az elmúlt 1 év interjúiból.
Megkérdeztük a chatbotot, mit gondol hazánkról. Nem sok jót sajnos.
És közben a baloldalt szidják, mert tüntetni és "lázítani" akart. Tragikomikus helyzet a kalocsai kórház környékén.
Majd az állam kifizeti a hiányt, hiszen állami cég.