Orbán már megint telehazudta a Kossuth rádiót

orban

 

A brüsszeli EU-csúcs miatt Orbán Viktor szokásos pénteki rádióinterjúja vasárnapra tolódott. A miniszterelnök a Kossuth Rádió Vasárnapi Újság című műsorában mondta fel a szokásos mantrákat. De inkább úgy fogalmaznék, hogy telehazudta a mikrofont. 

 

 

Nézzük néhány gondolatát.

„Brüsszelből az az utasítás érkezett ide is, amit a magyar ellenzék be is tart, hogy a migrációról nem lehet beszélni. Mindenről beszélnek, de a magyar nemzet előtt álló legfontosabb kérdésről, ami a magyar emberek leginkább húsbavágó kihívása, a migráció, arról nem.“  Orbán szerint cenzúrázzák nyugaton a témát, sőt, már az internetet is: “Videókat vetetnek le, töröltetnek,”

Azért ahhoz nem kell doktori, hogy érezzük, Orbánnak ez a gondolata egy ordas nagy sarkítás, mi több, kamu. Az ellenzéki pártok mindegyikének megvan a véleménye a migrációról, és gyakorlatilag mind el is mondja, hogy nem akar kerítést bontani, viszont szerintük – és szerintünk is – sokkal égetőbb kérdések nyomják most az ország vállát, hiszen emberek halnak meg a sürgősségin, versenyképességben tökutolsók vagyunk az EU-ban, korrupcióban csak Bulgária mohóbb nálunk, és a PISA-teszten is történelmi rossz eredményt értek el a magyar diákok.

Emellett, médiacenzúráról beszélni egy olyan országban, ahol a kormánymédia 10 éves migránsozó hírekkel riogatja a népet, nem kicsit visszás az értelmes hallgató fülének.

„Az egész európai kultúra a nők egyenjogúságára épül, ez a sarokköve. És mindig megadjuk a nőknek kijáró tiszteletet, sőt, többet is, mint ami kijár. Ez most a migránsok miatt veszélyben van.”

Tény, hogy össze sem lehet hasonlítani a gyengébbik nem társadalmi helyzetét Európában és az iszlám világban, és tény, hogy ez a szakadék az integráció egyik legnagyobb kihívása. De női egyenjogúságról papolnia egy olyan államfőnek, akinek a kormányában egyetlen egy nő sem ül, nettó képmutatás. Októberben a Zoom szedte össze egy szép kis csokorba, hogy amúgy a Fidesz mennyire tartja egyenjogúnak a nőket. De ez abból is jól látszik, ahogy a parlamentben beszélnek a fideszesek az ellenzéki képviselőnőkkel. Nettó bunkóság és lekezelés.

“Végül rá akarják tenni kezüket a magyar bankrendszerre, energiaszektorra. Mert végül is, ő egy pénzügyi spekuláns, nem is kispályás.”

Ezt már Sorosról mondta. Hogy van-e valóság alapja, nem tudni, de Orbán sem tudhatja, és vele ellentétben én találgatásokba most nem is mennék bele. Úgyhogy maradjunk a tényeknél.

Mára a magyarországi áramellátás ötöde van Orbán strómanjának barátjának, Mészáros Lőrincnek a kezében. A bankrendszer versenyképességet pedig jól mutatja, hogy a keresleti oldalról mérő Vállalati és háztartási finanszírozási index alapján Magyarország az előkelő 24. helyen végzett az Európai Unió országai között.

A miniszterelnököt megkérték arra is, hogy beszéljen az elmúlt 8 év eredményeiről is, de ő nem akart . Persze nem azért, mert –ahogy fent is írtam – minden mutatóban elszaladt mellettünk a teljes régió, hanem azért, mert szerinte akkor dicsekvéssel vádolnák a magyarok, mert olyanok.

“Ismerem a saját fajtámat. A családom egyik fele Pannóniából, a másik fele Hunniából van. Nekem az az érzésem, hogy elég sok mindent tudok a magyar népről és én ismerem azt a reflexet, hogy a magyar az úgy van vele, hogy ami megvan, az már megvan, arról már minek beszéljünk? És ha túl sokat beszélünk róla, akkor még meg is vádolják az embert, hogy dicsekszik. Mit vág itt fel?”

Végezetül, kommentár nélkül:

“Szeretnénk tiszta lapokkal játszani, és azzal is játszunk”

 

tetszett_a_cikk3

 

  • spermahajder

    Mindig tud meglepetést okozni orbán baba. Persze hozzá vagyok szokva, csak akkor hazudik, ha kinyitja a száját. De akkor is. Mindig meglep hogy nem szakad rá az épület. Reménytelen ez az itt-a-piros bajnok.

  • Thuo

    Orbán teljesen elveszítette a realitásérzékét. Szerintem ő ezeket komolyan gondolja. Egyre jobban épül le szellemileg.

    • Dupla

      Azt gondolom cinikus.

    • beebeer

      én is erre gondolok, másik mátrixban létezik, és olyannak álmodja magát, amilyen pont nem.

      • Gabriella Fenyves

        Az a baj, hogy kétmillió embert repített magával a másik mátrixba!

        • Gulyas Istvan

          Kedves Gabriella!
          Igen, magyar vagyok, elnezest a fura stilusert, ket oka volt:
          1. A buszon irtam valaszt, illetve a velemenyemet,
          2. As idiota szisztem, mely szerint megirom, azutan a kozbillentyut leutve a gep automatikusan atirja angolra.(most is csak most gondosan kitorlom, vagy ujrairom, hogy helyes legyen!

          Szoval a cikkel kapcsolatban!
          Megegyszer: nem vedeni akarom a kormanyt! Boven lenne mit felsorolni a dolgaikrol, en csak a valosagot irtam le, amit kozvetlenul tapasztalok. Egyebkent arra reagalva, hogy tobb magyar megy UK-be, mint angol hozzank -eat nem te irtad- mar ez sem igaz!
          Nem tudok uj kijovorol, hat regit ismerve, egy mar hazakoltozott, ketto mar napokon -heteken- belul koltozik vissza, en a heten voltam ingatlant venni, kettobol as egyiknek nincs penze, amasik -egyedul allo anyuka- angol ferjet szeretne.
          Akik meg jonnek, romanok, bulgarok. Lengyel, magyar koltozik inner.
          Bocs, ha megint olyat irok,ami nem egyezik azzal, Amit sokan hallani szeretnenek, de ez az itteni valosag!
          Egyebkent, ha olvassatok az itteni hireket, még a City am -a city bankarok ujsagja- is megerositi ezt a problemat -tudniillik az “Eastern Europe enek” elvandorlasa komoly problema az egeszsegugynek,az epitoiparnak, es a szolgaltato iparnak!
          Hat ennyit szerettem volna hozzafuzni a megjegyzesedhez.
          Remelem, ez magyarosabbra sikerult!

          Udvozlettel:Gulyas Istvan

    • evetke

      En ebben nem vagyok biztos. Hogy pszicho- es szociopata az biztos, de az is, hogy mindig is az erdekei vezereltek, most is. Miota a politikaban van, azota tobbszorosen megforgatta mar a koponyeget, es mindig azt hirdette, ami eppen az aktualis terveinek megfelelt. Mostanaban rakattant a migrans temara, mert rajott hogy az embereket lehet vele ijesztgetni. Kulonosen azok utan, hogy kulfoldon tortentek terrorcselekmenyek, es bunugyek. Ezert ’15-ben az orszagon atvonulo embereket beiranyitottak Pest kozepere, hogy mindenki kellokeppen elszornyedhessen es az azota mutogatott es eloadott hirek/alhirek is mind errol szolnak. Szandekosan megfelemlitenek, hogy aztan o a nagy honvedo szerepeben tetszeleghessen. Errol szol az egesz.

      • Mónika Simon

        pszicho- es szociopata mégis Miniszterelnök immár 8 éve,és még sokáig az is lessz.

        • Károly Daroczy

          Ja, és te leszel a Móunikája…

        • Gabriella Fenyves

          Minél aktívabbnak kell lenni a választásokon, nem szabad elcsüggedni, mert igenis, leváltható a fidesz!

          • Huszka Margit

            Gabriella igazad, van és segítenünk kell a fidesz propagandájaval elbutítt népet, nagyon sokan vannak akik az ingyenes csatornákat nézik hallgatják,

      • Károly Daroczy

        Nem jött rá ez semmire, mert nincs hozzá agya! Súgnak neki Izraelből. Ott már ősi hagyományai vannak a hatalom megszerzésének, és megtartásának.

    • Huszka Margit

      Ez sajnos így van de ennek az ország és a nép issza a levét!!

  • Katuska

    Meg lep valakit, hogy összevissza hazudozik. Mást sem csinál ez az életeleme a hazudozás.

  • 444.hu által kitiltott

    ““Ismerem a saját fajtámat. A családom egyik fele Pannóniából, a másik fele Hunniából van. ” Ezek szerint Indiát is már Magyarországnak gondolja.

  • Venyigeszu

    Erre kár ennyi karaktert pocsékolni. Megszólalt, tehát hazudott. Ennyi.

  • Lófarq herceg

    Az lenne a meglepetés, ha egyszer véletlenül igazat mondana. Mert szándékosan már nem tud…

    • Ironfist

      Ne becsüld le a dolgot, véletlenül lehet igazat mondani. Ahhoz viszont, hogy konstans, mindenben hazudjon valaki, nem gyengén megterhelő erőfeszítés, és összpontosítás kell. Nem csoda, hogy nem jut semmi másra ideje.

  • Kereszturi József

    kotkotkotkotkotkodács

  • McLellan Sammy

    Orbán már leépűlt!

  • László Pusztai

    A családom egyik fele Pannóniából, a másik fele Hunniából van.”
    Valaki magyarázza már ezt meg…
    És akkor ő most meg a Holdon él?

    • Gabriella Fenyves

      Az egyik kommentben ezt olvastam:
      Hunnia- ázsiai migráns
      Pannónia – római migráns
      Bár volt kommentelő, aki azt hitte, obán dakota.

      • László Pusztai

        :)

        • Imre Horváth

          Szedény, szegény Magyarország! Szegény, szegény Magyarok!

  • Zuzu Petals

    Kurvara unalmas mar ez az ember. Max. 4 eve van, utana a Fideszbol is egy kis fika 10%-os part lesz 2 even belul, mint ahogyan ez az MSZP-vel us tortent.

    • Ironfist

      Jó lenne, de kétlem, hogy így lesz. Vagy most el lesznek hajtva, vagy itt ragadnak a nyakunkon 40 évre, mint legutóbb.

  • Tóth József

    Eric……..még két hét …….és visszabújsz…….ahonnan jöttél és ahová való vagy………bélféreg!!!! Báááár az is lehet, hogy hallgatva gyurcsány (elkúrtuk, hazudtunk) fletóra……… elkezdessz kúszni a határ felé………..hogy migrálj………..és végre “szabadon és jól élj” valahol………..Afrikában!! 😀 😀

    • Ironfist

      El fogod használni a heti pontkészletedet, pedig még csak hétfő van.

  • Ism.

    “a magyar az úgy van vele, hogy ami megvan, az már megvan, arról már minek beszéljünk?”

    Hát ha loptad, akkor beszélnünk kell róla

  • Gulyas Istvan

    Sajnos a hozzaszolol tobbsege nem ismeri a valosagban a bevandorlas veszelyeit.
    Koltozzon kid egy evet CSALADJAVAL LONDONBA!
    Ha a fiat olyan osztaluba jar, ahol 30-bol 4 fever van, ket sarokkal tolunk 3-szor torrent Marcel ev altar keselos gyilkossag (semmi sem volt feher) a metron elhuzodtak az emberek amikor mama kocsival vittem a szerszamokat egy belvarosi munkara, a bus on ha lehet nem megyek az omelette vagy feher ele ulok stb stb
    Az egeszseg igy. Kiugrott a pulzusom. 150 volt bementem a. surgossegire
    Szeptemberben
    Marciusra kaptam idopntpt!!!!
    Mondtam addig meghalok
    Sajnos elobb nem tudok idopntpt admin!!!
    Hosszan tudmad meg sprolni, De mar gomdolom igy is mindenfele ista vagyok. Pedig eZ csak aindennapi valosah!

    • Gabriella Fenyves

      Te egyáltalán magyar vagy?? Olvashatatlan amit ide rittyentettél!

      • szőlősi

        Arról ír hogy nincs biztonság Angliában a bevándorló afrikaiak miatt . Csak fehér mellé vagy elé ül . Az iskolás fia olyan osztályban jár ahol a fekák aránya hatszorosa a fehéreknek . A környéken ahol Ő él egy év alatt 3 szor követtek el terrort , gyilkosságot . Végezetül ott is időpontot adnak az orvoshoz , ami hónapokkal későbbre tettek . Igaz addigra akár meg is halhat . Nagyából ennyi .

        • Virág et.

          Köszi a fordítást, én sem értettem semmit abból, amit leírt. Hihetetlen, hogy a legnagyobb díszmagyarok (értsd: magukat annak képzelők) beszélnek a legkevésbé magyarul.

          • szőlősi

            Én inkább határon túli magyarra gondolok aki gyerek korában beszélt utoljára magyar nyelvet , és évtizedek óta Angliában él felejtős magyar tudással . Az Angol klaviatúra nem úgy működik mint a magyar így az ékezetek is hiányoznak zömmel . Hogy a valóság mi , azt legjobb ha saját magunk tapasztaljuk meg , mert a mondás úgy szól hogy “A messziről jött ember azt mond amit akar “

          • Virág et.

            Én is angol klaviatúrát használok. Az ékezet nem a billentyűzettől függ, lehet azon is gépelni pici odafigyeléssel vagy rutinnal. De itt a bajok nem az ékezetek hiányából adódtak, hanem már alapvető mondatszerkesztésből.

          • szőlősi

            Nos a válaszodban benne is van megoldás kulcsa . Nekem is feltűnt az imitt amott összefüggéstelen olykor hiányzó betűk stb. stb. Bár a sógornőm is kint él Londonba de inkább skype-t válassza mint az írást , azt mondja kicsit más ott írni mint idehaza .De nem is ez a lényeg .

        • Ironfist

          Ja, én is kösz. Vicces mondjuk, hogy a barátnőm öt éven át élt Londonban, tavalyelőtt nyáron jött haza, és semmiféle nogozónáról, meg belháborús állapotról nem tudott. Biztos eltakarta a szemét a Soros. 😀
          A tesóim Németországban vannak vagy 4 éve, és érdekes, ők sem tudnak semmiféle zavargásokról, meg káoszról.

          • Victoria Freie

            A tesóidnak is leszóltak Brüsszelből, hogy ugyan már, hagyjátok ezt a migráns témát? 😀

          • Ironfist

            Személyesen Soros csapta őket szájon. 😀

          • Victoria Freie

            Nagy franc ez a Soros 😀 Mi lenne a Fidesszel, ha a héten elhunyna?

          • Ironfist

            Szerintem a most a Fideszt támogató hitgyüli naponta nyüstöli az imakommandót, hogy imádkozzanak Soros jó egészségéért.

          • Victoria Freie

            Lehet. Igaz, adott már ki a Fidesz sajtóközleményt Soros védelme erdekében:
            “Megdöbbenéssel figyeljük mind a Soros Alapítványt, mind pedig Soros György személyét az utóbbi időben ért nemtelen támadásokat. A fiatal nemzedék és a szakkollégiumi mozgalom támogatásával aktívan járult hozzá egy szabadabb és nyitottabb szellemi légkör kialakulásához Magyarországon.
            Látva a felsőoktatás szorult helyzetét, úgy gindoljuk, hogy az újabb nemzedékeknek is szükségük lesz arra az önzetlen támogatásra, amelyet a Soros Alapítvány remélhetőleg a jövőben is nyújtani fog.
            Tiltakozunk az Alapítvány politikai csatározásokba történő bevonása ellen”
            A dátum: 1992. szeptember 28.

          • Victoria Freie
          • szőlősi

            Csak azt nem értem , miért nem Gulyásnak válaszoltál . Én csupán Fenyves Gabriellának segítettem ahogy Én értelmeztem . Viszont ennek az Gulyásnak a fia jár most iskolába , ami arra ad okot hogy nem öt éve él kint a családjával , ill. nem írta hogy hol él Angliában ., de változhatott az óta hogy a barátnőd hazajött . Nekem is vannak ismerőseim Londonban , Németországban , ill. Svédországban vegyes érzelmekkel , köztük az egyik hazatelepülésen mereng ,

    • Mihály Barna

      Semmi gond. Haza kell jönni a biztonságba és kész. Miskolcon tárt karokkal várnak, itt töltesz két-három évet és a magyar tudásod is feljavul egy kicsit.

    • Victoria Freie

      Ha nem tetszik, gyere haza!!! Senki sem kényszerít rá, hogy ott légy! Különben: miért is mentél ki? És mikor?

      • Lajos Skandera

        Istenke mentsen meg bennünket, hogy haza jöjjön. Van itt(hon) elég degenerált. Inkább exportálni kellene belőlük.

        • Victoria Freie

          Igazad lehet 😀

        • Ironfist

          Tyűűű, hogy aztán ezzel a stílussal hintse tele a világot, és mindenki azt higgye, ez a jellemző a magyarokra?

    • Victoria Freie
    • evetke

      Jokora marhasagokat irkalsz ember! Vagy valami propagandaszemetbol szedted az informacioidat. En 12 evet eltem Londonban, (es nem a ‘szornyu’ korulmenyek miatt koltoztem el) es allithatom, hogy semmi nem igaz abbol a szarbol, amit ide biggyesztettel. Rendszeresen ellenoriztek a vernyomasomat, rakszuresre, laborvizsgalatra hivtak, ha barmi problemam volt az orvosnal a leheto leghamarabbra kaptam idopontot, a surgossegin tokeletesen ellattak mikor arra volt szuksegem, (igaz hogy varni kellett mert sokan voltak, de nem 8-10 orat mint itthon) mindenhol udvariasak, kedvesek voltak. A buszon, metron atadtak a helyet a fiatalabbak, sot a feketek meg hamarabb, mint a feherek, ha nagy csomagom vagy borondom volt a lepcson mindig volt valaki aki segitett. Hogy voltak buncselekmenyek is, az teny, de London egy nagyvaros, tobb lakoval mint Magyarorszag. A hazunkba, es a szomszedokba tobbhelyre is betortek, mint kiderult, egy roman ‘csapat’ volt. Szoval jo lenne, nem hinteni a suket dumakat, es a hazugsagokat. Ha annyira rossz ott, akkor nem ertem mit keresel meg ott, gyere haza a magyar kanaanba!

    • Lajos Kovács

      Köszönöm én is szőlősinek a fordítást. Ez után: majd akkor hiszem el, hogy Londonban rosszabb a helyzet mint Magyarországon, amikor több angol költözik Magyarországra, mint magyar Angliába.

  • szőlősi

    Kedves Eric ! Azért mert az ellenzéki pártok azt mondják hogy nem bontanák le a kerítést , nem biztos hogy be is tartanák .Már csak azért sem mert ha hatalomra kerülnének , Brüsszel utasításait maradéktalanul be tartanák , amit jól tudjuk miről szól . Hát akkor ? Igen a korruptció , korábban privatizációnak nevezték amikor az elvtársak elosztották egymásközt az ország vagyonát .

    Emlékszem amikor egy üzem értéke a gépjármű park aksiaival volt egyenértékű ! Mi volt ez ha nem lopás ? Ne vezessen meg senkit awal hogy csak az Orbán lop , mert mindenki aki teheti a parlamentben tolvaj !
    Azért a baloldali kormányok sem bővelkedtek női miniszterekkel , talán a Gyurcsány kormányokban volt női miniszter , 1-1 db. Én is hiányolom , mert a gyengébb nem pozitív hatással lenne a politikára .

    Dicsekvésre semmi ok , mert mindegyik kormányzó párt a maga pecsenyéjét sütögeti immáron három évtizede .
    Hogy Soros a bankrendszert meg akarná szerezni , nem tudom , de az odaveszett $ milliókat sem lélegeztető gépekre , vagy élelmezésre költötte Soros , hanem politikusokat kenyerezett le az ügyéhez . Gondolom Orbán folytonos degradálása könnyebb műfaj mint a valóság után oknyomozni .

    • Virág et.

      Brüsszelből számtalanszor jött már cáfolat arra, hogy ők le akarnák bontani a kerítést. Ami Orbánnak fájt, hogy nem Brüsszel fizette. Annyit mondott az EU: nem adunk pénzt kerítésépítésre. Adunk minden másra, ahogy eddig is adtunk: határvédelemre (az unió fizette a rendőrség teljes gépparkját autótól kezdve a hőkamerán át), a menekültügyi eljárásokra (ebbe az ENSZ is ad pénzt, mindig is adott), visszautaztatás költségeire (ez is így volt eddig is). De kerítésekre meg falakra nem. Ebből jutottatok el oda, hogy akkor le lesz bontva a kerítés.

      Egyébként lószart nem ér a kerítésed, nem amiatt nem jönnek, hanem mert az EU igazi vezetői, a németek, a franciák, az olaszok közben háttérmegállapodásokat kötöttek Ázsiában és a törököknél, ami megfogja a migrációt, de legalábbis lelassítja. Ezért van az, hogy tavaly már a válság előtti, azaz 2014-es számban érkeztek csak migránsok EGÉSZ EURÓPÁBA. Ez fáj Orbánnak, hogy nincs már az a tömeg, ami két évvel ezelőtt volt. Ezért kellett elővenni Sorost.

      Ez a narratíva, hogy ők is loptak, ez szánalmas. Mindig ezt veszik elő jobbról, hogy valami kritika érkezik. Óriási az aránytévesztés itt. Ott milliókról volt szó, fillérekről. Itt egy milliárd alatt le sem hajolnak, abból cikkecske sem lesz. Gyurcsány gyerekei hol gazdagodtak olyan mesésen közbeszerzésekből? Egyáltalán mennyi közbeszerzésen vettek részt? Az egész ország teljes vezetését egy párt vezetői és annak családja, barátai adják. Az OBH elnöke a pártalapító felesége, a legfőbb ügyész évtizedes ex-párttag (képviselőjelölt) és sporitárs, a nemezeti bank élén volt miniszter, a köztársasági elnök pártalapító, a teljes hazai sport párttagok kezében, az össze nagy hazai média párttagok vagy hozzájuk köthető “üzleti körök” kezében, a teljes magyar gazdaság a párt vagy hozzá köthető “üzleti körök” kezében. A szocik a fasorban sincsenek, igazából Kádár óta senki nem csinálta ezt az országgal és már Kádár is nagyrészt csak örökölte ezt az állapotot. Orbánék történelmi bűne páratlan. Ha nem lenne EU és az a minimális kontrol meg nyilvánosság, aminek meg kell felelniük a pénzekért, már rég a legsötétebb neo-kommunista rendszer lenne nálunk, mint Duterténél, Erdogannál vagy Putyinnál.

      • Ironfist

        Az a vicces, hogy ha bárki arra mer hivatkozni, hogy az eddigiek nagyságrendekkel kevesebbet loptak, akkor jön az, hogy “TEAGYURCSÁNYTVÉDEDMOCSKOSHAZAÁRULÓ”. Fel sem tűnik a szektásoknak, hogy nem, a lopás az akkor is lopás, ha egy radírt lopnak el, és azért is bünti jár. Csak épp arányos.
        Ide tartozik az is, hogy egyszerűen nem értem azt a mentalitását a fideszeseknek, hogy “De legalább a magyarokért dolgoznak.” Mivel? Azzal, hogy a magyarok szemét is kilopják? Melyik része jelenti ennek a magyarokért dolgozást?

  • fikarcbt

    Ő is annak az Istennek a szemébe néz egyszer, akire folyton hivatkozik, de csak számításból, hiszen még most is ugyanaz az ateista kommunista, aki mindig is volt, a pártfiúkkal együtt, a papákról nem is szólva. Miatta jár sok valódi keresztény megint szemlesütve. Nem lesz neki kellemes akkor.

  • Péter Galsa

    Büntetni kellene a politikai hazugságot.

  • Victoria Freie

    Orbán Viktor pártjának nem a migránsválság megoldása a célja, hanem a migránsválság fenntartása. Lázár videójából tudjuk, hogy a magyar határtól kb. 80 kilométerre lévő Bécsben rengeteg migráns van. Ha ez igaz, akkor miért nem épül kerítés Hegyeshalomnál? Hiszen az a rengeteg migráns azért gyűlt össze Ausztria fővárosában, hogy kihasználva az Unión belüli szabad mozgást, ellepje Magyarországot. Vagy mégsem célország Magyarország, és csak duma a migránsválság? Deutsch Brüsszelben tapasztalta ugyanezt. Miért nem jön haza, ha ott nem tetszik neki? Magyarországon jelenleg nem a bevándorlás, hanem a kivándorlás a probléma! És az is, hogy a békamenet résztvevői mikor kapják meg az 50 ezres csekket?
    Vajon most is így gondolja:
    https://m.youtube.com/watch?v=Aqq6gHBmq00

  • Victoria Freie

    Orbán valóban fél Sorostól, de ennek semmi köze a migránsválsághoz! Soros a nyolcvanas évek végén, a kilencvenes évek elején anyagilag támogatta a Fidesz megalakulását, működését. Sok Fidesz tag Soros pénzén tanult, pl. Orbán, Kövér… Orbán jelenleg attól tart: ha akkor meg tudta csinálni Soros a hathatós ellenzéket, akkor most is megcsinálhatja. Csak most már a Fidesz ellenzékét! Ezért látnak minden ellenzéki vezetőben Soros ügynököt, és ezért van minden ellenzéki párt Soros zsebében a Fidesz szerint.
    Egy kis olvasnivaló:
    http://www.kormany.hu/hu/a-kormanyszovivo/kovacs-zoltan-eletrajza
    Egypárszor szerepel benne a CEU, aki tudjuk, kihez kötődik…

  • Victoria Freie

    Orbán kétmillió “magyar” miniszterelnöke, akiket a “félelem igazgat”. Jellemző színvonal a bogárevés…. Egybites Fidesz program, és válaszuk mindenre: Soros, ENSZ, migránsválság… Hát köszi, de ennél komolyabb jövőképet, és válaszokat szeretnénk!

    • Gabriella Fenyves

      A fidesznek tulajdonképpen nincs programja.
      2014-ben sem volt, csak annyi: folytatjuk.

  • Ironfist

    Pannóniából, és Hunniából? No racism, but nem Indiából egészen véletlenül, te patkánykirály? Mi lesz a következő, hogy az istenek egyenes ági leszármazottja vagy, ergo mandate of heaven az uralkodásod?

    • Gabriella Fenyves

      Ahogy Hofi mondta:
      Tudjátok mi a különbség Isten és Orbán között?
      Az, hogy Isten nem akar Orbánná válni.

  • Csabesz

    Elég régen elhagyták már azt a tiszta lapot…..nagyjából 8 éve….

  • Hangulatjelentő Mszmp

    Most akkor mit is hazudott? Ajvé sületlenség ez kérem, kampány van, és azért a kis morzsáért egy ilyen nem is létező lapnak meg kell küzdeni, aztán ápr.8 után eltűnik, megy a süllyesztőbe!!!

  • Péter István

    Na ugye, ez az igazi demokrácia, ahol még a Miniszterelnököt is szabadon lehet rágalmazni és ócsárolni. Mellesleg, a televízióban maga Soros György közölte, hogy itt vannak az emberei Magyarországon, akiket ő minden erővel és eszközzel támogat a magyar kormány elleni ügyködésükben.

    • Victoria Freie
      • Lajos villányi

        tökéletes leirata a mának, köszönöm!

    • Victoria Freie

      Igen, itt vannak Soros emberei: a Fideszben meg is találod őket.

    • Victoria Freie

      Itt az egyik Soros-ember:
      http://www.kormany.hu/hu/a-kormanyszovivo/kovacs-zoltan-eletrajza
      Ugye, tudod, kihez köthető a CEU? De találhatsz még a régi Fideszben is Soros ösztöndíjasokat. Pl. Orbán Viktor. És ez nem rágalom!

    • Victoria Freie

      “itt vannak az emberei Magyarországon, akiket ő minden erővel és eszközzel támogat a magyar kormány elleni ügyködésükben.”
      Ez így volt 1989-ben. Ki is nevelte ezt a “politikai elitet”, amelyik most kormányoz. Orbánnak ezek ismeretében jogos féleleme, hogy Soros most az ő ellenzéküket segíti. Ezért látnak minden ellenzékiben Soros ügynököt, minden ellenzéki pártban Soros támogatottat. A migránsválság Soroshoz kötése csak mese az alattvalóknak a Soros-utálat népszerűsítésére.

    • hammurabbi

      Hátmég mindig önmagad lájkolod Péter Pistike Orbán gazdi :”Pistike HÜJE!”falfirka egója ?….hehee….a net úgy tartja aki önmagát lájkolja az olyan mintha leszop…leoralizálná magát hehee…

  • Victoria Freie

    Nem ismerős?
    https://m.youtube.com/watch?time_continue=17&v=X3M-IbUPF34
    Csak ezt még ellenzékből mondta.

  • Jóska Pista

    Én azt nem értem,hogy a p#cs@ba tudja kontrollálni hogy mikor mit hazudott.nem lehet könnyű.

  • Lajos villányi

    és családja egyik fele elmegyógyba, másik fele börtönbe!

  • Vidéki

    A Köztársasági induló a megszálló szovjet hatóságok kezdeményezésére született azt sulykolta, hogy mielőtt a szovjetek megszállták Magyarországot minden elviselhetetlenül rossz volt, viszont a szovjet megszállás elvitt minket a boldogság világába.

    “Elnyomás, szolgasors,
    Ez volt a rend ezer évig.
    Senyvedt a nép legjobb ereje.
    Úriszék,dézsma,bot,
    Nem látta, hajh, sose végit.
    Hullt a pór, hullt a gyereke,
    Dologtalané volt az ország…”

    Eric a komisz most ugyanilyen sémákhoz nyúl pocskondiázási céllal:

    ” emberek halnak meg a sürgősségin,
    versenyképességben tökutolsók vagyunk az EU-ban,
    korrupcióban csak Bulgária mohóbb nálunk,
    és a PISA-teszten is történelmi rossz eredményt értek el a magyar diákok.
    akinek a kormányában egyetlen egy nő sem ül,
    a magyarországi áramellátás ötöde van Orbán strómanjának barátjának, Mészáros Lőrincnek a kezében.
    A bankrendszer versenyképességet pedig jól mutatja, hogy a keresleti oldalról mérő Vállalati és háztartási finanszírozási index alapján Magyarország az előkelő 24. helyen végzett az Európai Unió országai között

  • Plotár Andor

    Atya Isten! A migránsozáson kívül, tud mást is mondani?! Magyarország lakossága haldoklik a rossz egészségügyi ellátás miatt = fidesz: a migránsok a hibássak….
    Elvándorolnak az emberek = fidesz: a migránsok a hibássak….
    27000 és 50000 sok nyugdíj = fidesz: a migránsok a hibássak….
    Nemzeti ünnepen megfenyegeti a Magyarországi lakosságot = fidesz: a migránsok a hibássak….
    Mást sem tudnak és ez szomorú és bosszantó.
    Sosem folytam bele a politikába, de most saját tollal elmegyek szavazni a családommal, és nem titok, a Jobbikra!
    Szebb jövőt Magyarország!

    • Vidéki

      A nagybeteg agybeteg Andor bácsi szerint:
      Magyarország lakossága haldoklik a rossz egészségügyi ellátás miatt.

      A nagybeteg agybeteg Andor bácsi, aki pusztán balhitere és vad kényszerképzeteire támaszkodva elrugaszkodik a valóságtól!
      A nagybeteg agybeteg Andor bácsi nem akarja tudni, hogy Magyarországon a születéskor várható élettartam 1990-től 6 évvel növekedett Magyarországon.

      Ez nem történhetett volna meg, ha nem lett volna valamiféle fellendülés az egészségügyben!

    • Vidéki

      A nagybeteg agybeteg Andor bácsi szerint:
      “Elvándorolnak az emberek = fidesz: a migránsok a hibássak….”

      A Fidesz semmi ilyent nem mondott ezt csak nagybeteg agybeteg Andor bácsi hazudja.

      Andor bácsi felfoghatná ha akarná, hogy az elvándorlást segítő nyomás fennmarad, amíg más országokban többet lehet keresni, mint otthon, és a munkaerőt röghöz kötő törvények nem segítik a helyzet kezelését. Ebben a helyzetben a kivándorlásból fakadó gondokat csak az életszínvonal kiegyenlítődése oldhatja meg.
      Tény az, nemhogy túl sokan mennek el Magyarországról, de az összes szomszédos ország közül, sőt az összes visegrádi és balti ország közül (!) nálunk a legalacsonyabb a külföldön élők aránya.
      Még a Boldog Ausztriából is százalékosan magasabb az Ausztriában született külföldön élők aránya, mint nálunk!

      “Mára a bolgár népességből két és fél millió ember dolgozik külföldön, míg otthon ennél kevesebb munkavállaló tevékenykedik, csupán 2,2 millió.”

      A nagybeteg agybeteg Andor bácsi talán azt hiszi, hogy Bulgáriából is a Fidesz űzi ki az embereket?

  • Vidéki

    Eric a komisz az elmúlt 8 év eredményeiről így zengedez bús dalt:

    “MINDEN MUTATÓBAN ELSZALADT MELLETTÜNK A TELJES RÉGIÓ!”

    Frédéric Guirinec, a MoneyWeek brit pénzügyi lap tudósítója homlokegyenest ellenkezőleg látja, mint a csőlátású Eric a komisz.

    A magyar gazdaság volt az egyik legnagyobb elszenvedője a 2008-as világválságnak,
    de a válságkezelés a kritikusok bosszúságára jól működött,
    ezért Magyarország nagyon vonzó befektetési célpont.
    Erős ipari kapacitások hajtják az exportot,
    ráadásul az életminőség is jó,
    az oktatási rendszer pedig kitűnő.

    Orbán esetleges vereségével azonban az unortodox, ám sikeres gazdaságpolitika megváltozhat, ezért a leendő külföldi befektetőknek érdemes megvárniuk a választások kimenetelét – írja a JP Morgan volt befektetési elemzője.

    Magyarország kezdetben a hagyományos ajánlásokat követte a válságkezelésben, de 2010-től Orbán Viktor új, sokat vitatott gazdaságpolitikai irányt vett. Nem volt hajlandó eleget tenni a további megszorításokat szorgalmazó nemzetközi intézményeknek, ehelyett inkább az adókat csökkentette. Ezt a külföldi befektetők által uralt szektorokra – például a telekomcégekre és a bankokra – kivetett válságadók fedezték. A magánnyugdíjpénztári források felhasználásával Magyarország lefaragta a költségvetési hiányt, később pedig csökkentette a háztartások rezsiköltségeit is. Végül a devizaadósság problémáját is megszüntette, a többségében osztrák bankokat arra kényszerítve, hogy a közel kilenc milliárd eurónyi adósságot forintra váltsák át.

    Az unortodox gazdaságpolitika hosszú távú hatásait később ismerjük meg, de sok kritikus legnagyobb bánatára működni látszanak – véli Guirinec. A munkanélküliségi ráta, amely talán a népszerűség legfőbb meghatározója, csupán 3,9 százalék. A GDP 2014 óta 3-4 százalékkal nő évente, 2017 utolsó negyedévében a növekedés pedig már a 4,4 százalékot is elérte. A forint leértékelése segítette a magyar exportot, így a folyó fizetési mérleg a 2008-as jelentős deficitből mára 6,1 százalékos többletbe váltott. A vállalati adó kilenc százalékra csökkentése szintén támogatta az exportot.
    Az eladósodás is megállt: a háztartások adóssága negyven százalékról kevesebb, mint húsz százalékra csökkent, míg a teljes magánadósság (beleértve a vállalatokat is) a GDP 185 százalékáról 140 százalékra esett, ami már a cseh szintnek felel meg. Sőt
    a magyarok egyénileg ma már a világ legalacsonyabb, húsz százalékos adósságával rendelkeznek,
    ami Nagy-Britanniában ezzel szemben 88 százalék.”

    • Lajos Kovács

      http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tec00001&plugin=1
      A győzelmi jelentés előtt ezt átnézhetnéd, különös tekintettel a velünk egy kategóriába esőkre.

      Az államháztartás hiánya:
      Először, ha megnéznéd: http://akk.hu/hu/oldal/statisztika Szép excel táblát tölthetsz le a “A központi költségvetés adóssága” pontnál. (2010 óta kb. 20 000 milliárdról kb 27 000 milliárdra növekedett. Külön gratulálok, ha megtalálod benne azt a bizonyos 3 000 milliárdot.

      https://kiszamolo.hu/melyik-orszagok-a-legeladosodottabb-nemzetek/
      Sokkal cserélnék nagyon szívesen átlag életszínvonalat. Összehasonlításképp Romániában Csau alatt nulla volt az államadósság. Úgyhogy ez csak magyarázkodás, hova tűnt el sokezer milliárd forint.

      • Vidéki

        Eric a komisz az elmúlt 8 év eredményeiről így zengedez bús dalt:

        “MINDEN MUTATÓBAN ELSZALADT MELLETTÜNK A TELJES RÉGIÓ!”

        Vesse ezt össze például az

        http://ec.europa.eu/eurosta. adataival.
        Gross domestic product at market prices
        At current prices per capita 2017
        Hungary 12,600
        Poland 12,100

        • Lajos Kovács

          Eladósodottság: Akkor most négyszer olyan jól élünk, mint az angolok?
          Ezek szerint az MSZP a király, mert 1998-ban ez 8% alatt volt

          • Vidéki

            Nem erről van itten nagyba szó!

          • Lajos Kovács

            Hanem miről?

          • Vidéki

            Mi volt 8% alatt 1998-ban ?

            Frédéric Guirinec, a MoneyWeek brit pénzügyi lap tudósítója, akit idéztem nem arról beszélt, hogy “most négyszer olyan jól élünk, mint az angolok”.

            Csak hát ön érteni nem képes csak félreérteni!

          • Lajos Kovács

            Félrebeszélést könnyű félreérteni.

            Az volt 6% alatt, ami most 20%

            http://static.origos.hu/s/img/i/1703/2017030267.jpg?w=565&h=470
            Az angolok pedig sokkal jobban élnek mint mi, az eladósodottságuk ellenére!

          • Vidéki

            1997-98.
            Akkor volt itt jó világ,
            Égig nőtt a szarkaláb
            És az utcán sült malacka
            Riszálta a tomporát!

            Jegybanki alapkamat ilyen magas volt akkoriban: 1997-09-15. 20.50. 1997-07-01. 21.00. 1997-03-01. 21.50. 1997-01-16. 22.50

            Ha a jegybanki alapkamat ilyen magas volt, akkor mekkorák lehettek a lakossági hitelkamatok?

            Kinek volt kedve akkor magas hitelkamatok mellett eladósodni?

          • Lajos Kovács

            Jogos.
            De szemlátomást most sem soknak van. Hja, aki egyszer már megégette a kezét!
            U. i.: Így sem rossz a versike. Aki nem ismerné az eredetit:
            “akkor lesz itt szép világ, ha égig ér a szarkaláb, és az úton sündisznócska, riszálja a popsiját”

    • http://anonymand.blogspot.com anonymand

      Kedves Sir Robin!

      “A magyar gazdaság volt az egyik legnagyobb elszenvedője a ­2008-as világválságnak, de a válságkezelés a kritikusok bosszúságára jól működött, ezért Magyarország nagyon vonzó befektetési célpont. Erős ipari kapacitások hajtják az exportot, ráadásul az életminőség is jó, az oktatási rendszer pedig kitűnő. Orbán esetleges vereségével azonban az unortodox, ám sikeres gazdaságpolitika megváltozhat, ezért a leendő külföldi befektetőknek érdemes megvárniuk a választások kimenetelét – írja a JP Morgan volt befektetési elemzője.”
      https://magyaridok.hu/gazdasag/elismeres-a-gazdasagpolitikanknak-2906937/
      Így kell idézni, forrás megadásával.
      Ne foglalkozzunk most azzal, hogy miért is csak volt elemzője a JP Morgan-nak, legyen elég annyi, hogy egy vélemény, amit sokadszor vezetsz elő.
      Csak a helyzet az, hogy igazságtartalma erősen kérdéses.
      Ezt már máshol is jeleztem, csak bátran elfutottál.

      Volt a gazdasági világválságnak nálunk nagyobb vesztese (Németország), és volt olyan ország ahol ortodox módon kezelve a válságot az eredményesség is jobb (Németország).

      Szíves tájékoztatásul közlök nehány grafikont, és ezek számomra Frédéric Guirinec, a MoneyWeek brit pénzügyi lap tudósítójának cáfolatát adják.

      https://uploads.disquscdn.com/images/ccd58847d01a6ac247c5348e9e285761a8e46bdf33e27d1e5d06bfc437e2f660.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/3421eafccefb4c685b18fef272886b180525a6a0f17dd1e98356fa1dd5d1f00e.png https://uploads.disquscdn.com/images/047ba837c3a5bd5a276be764865fafa95d61b0be2df503c32bcec2211978e334.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c8473bc92f0e29279f652ad9a3a831053459231c8a5d1f0189a0ac2e6a36d442.png https://uploads.disquscdn.com/images/c9d798bfc0760977f0b10fc39d6a579304ad7c4b3285fd3eba4d41309b2c2378.jpg

      Kérd nyugodtan a közönség véleményét, ha nehezedre esne megérteni!

      • Vidéki

        Én itt olvastam: Brit lap: véget érhet a sikeres unortodox gazdaságpolitika, ha Orbán …
        makronom.mandiner.hu/…/20180309_brit_penzugyi_lap_veget_erhet_a_sikeres_uno…
        2018. márc. 9.
        Lajos Kovács által adott link http://ec.europa.eu/eurosta. frissebb, 2017-es adatokat közöl, mint Ön

        Ebben Magyarország GDP per capita adatai meghaladják Lengyelország értékeit.

        • http://anonymand.blogspot.com anonymand

          Ha a sikerélményedhez hiányzik, elismerem, hogy a link
          http://ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tec00001&plugin=1
          frissebb adatokat közöl.
          És meg lehet állapítani, hogy bár az adatok frissebbek, Lengyelország 2010-óta (ortodox gazdaságpolitikájával sújtottan is) többet fejlődött, mint kis hazánk.
          (2010-ben 9400-ról, 2017-re 12100-ra ők, 9900-ról 12600-ra mi.
          Éljen az unortodoxia!

          És sajnálattal állapítom meg, hogy link vagy a link-megadásban.
          De nagyon!

          • Lajos Kovács

            Lettország? Litvánia? Románia?
            Mellesleg halott linket adtál meg!

          • http://anonymand.blogspot.com anonymand

            Ugyan melyik link nem működik?
            Pontosítsd kérlek, mert nekem rendszeresen működőképesek a megadott forrásaim.

          • Lajos Kovács

            Mea culpa mea maxima culpa! Még egyszer megnéztem.Én bénáztam el valamit esőre.

          • http://anonymand.blogspot.com anonymand
          • Vidéki

            Ha elfogadod az eurostat 2017-es adatait, ami szerint At current prices per capita 2017
            Hungary 12,600
            Poland 12,100

            akkor be kell látnod, hogy Eric a komisz hazudott egy nagyot, mikor ezt állította:

            “MINDEN MUTATÓBAN ELSZALADT MELLETTÜNK A TELJES RÉGIÓ!”

          • http://anonymand.blogspot.com anonymand

            Kedves, jó Sir Robin!

            Készséggel elismerem, hogy van némi túlzás a “minden mutatóban” némi túlzás.
            Mondjuk úgy, költői túlzással, vagy “szinte minden mutatóban”, és akkor hűek vagyunk a valósághoz.
            Én, mint megrögzött libsi, úgy vélem egy posztolótól elvárható, hogy igazat, csakis az igazat írja.
            Emellett azonban meggyőződésem, hogy a hozzászólóktól is elvárható a tények tisztelete, az igazmondás.
            Találtál egy mutatót, amiben csak a növekedés mértéke felel meg az “elszaladás” kritériumának, nominálisan nem.
            Rácsaptál, mint tyúk a takonyra.
            Nem is hibáztalak érte.
            Egy vitában ez érthető, normális, természetes.
            Nem érthető, normális, természetes azonban, hogy pont tőled jöjjön kritika vitapartneredet illetően.
            Pont te írsz “belátásról”, arról, hogy “hazudott”?
            Az utóbbi hónapokban többször előfordult, hogy olyasmit találtál írni, ami nem volt igaz, nem felelt meg a valóságnak, ami hazudság volt.
            Kérlek, idézz 1, azaz egyetlen esetet, amikor is “beláttad” volna, hogy hazudtál!
            Szóval pont néked nincs másokat hazudsággal vádolni, egy esetleg csak pongyola fogalmazás, költői túlzás okán.
            És akkor felteszem a kérdést, hogy te, Sir Robin, alias Vidéki, mikor leszel “belátással”, hogy a neked feltett kérdéseket illik megválaszolni (érdemben), hogy nem illik terelni (új utakra vezetni Lucifer)?
            “Akkor be kell látnod”, hogy míg a neked feltett kérdésekre (érdemben) nem válaszoltál, addig nincs semmiféle alapod vitabéli ellenfelednek kérdéseket feltenni, azokra választ sürgetni.
            Amikről lamentáltam, az vonatkozik minden vitatkozóra egyébként, pártállásra való tekintet nélkül.

            Ui.: elmúltam már 70.
            Van-é esélyem megérni (szerinted), hogy a neked feltett kérdéseimre választ kapok, hogy az általam megcáfolt hazudságaidat visszavonod, vagy helyreigazítod?

            Várom megtisztelő válaszod!

          • Vidéki

            A költői túlzás ismert fogás a figyelem megragadása érdekében.

            A figyelem megragadása érdekében olyan újságírók, mint Eric a komisz nemcsak a túlzás, hanem a hazugság eszközét is igénybe veszik.

            Régen is volt ilyen. Mikor a híres amerikai író, Mark Twain, mikor Európában utazgatott, otthon a lapok halálhírét költötték.

            Mark Twain összehívott egy sajtókonferenciát és rezzenéstelen arccal bejelentette:
            „URAIM, A HALÁLOMRÓL SZÓLÓ HÍREK ERŐSEN ELTÚLZOTTAK.”

            Később kiderült, hogy az amerikai sajtóban megjelent álhírt egy amerikai újság londoni tudósítója költötte.

            Te hajlamos vagy arra, hogy a hazugságot finomítva túlzásnak nevezzed, ha olyan kedvenceidről van szó, mint Eric a komisz.

            Karinthy Frigyest ez a laza erkölcs feldühítette és így fakadt ki:

            “Új Bábelt élünk, a fogalmak pokoli zűrzavarát. Gyalázatos hazugok megrontották a szavak becsületét.

          • http://anonymand.blogspot.com anonymand

            “A költői túlzás ismert fogás a figyelem megragadása érdekében.” – ez így van.
            Oszt megint szó-hasmenésed támadt, érdemi reagálás nélkül.

            Ismétlés a tudásnak az ő jó k. édesanyja, mint a köztudott.
            Ennek jegyében megismétlem:
            “Az utóbbi hónapokban többször előfordult, hogy olyasmit találtál írni, ami nem volt igaz, nem felelt meg a valóságnak, ami hazudság volt.
            Kérlek, idézz 1, azaz egyetlen esetet, amikor is “beláttad” volna, hogy hazudtál!
            Szóval pont néked nincs másokat hazudsággal vádolni, egy esetleg csak pongyola fogalmazás, költői túlzás okán.
            És akkor felteszem a kérdést, hogy te, Sir Robin, alias Vidéki, mikor leszel “belátással”, hogy a neked feltett kérdéseket illik megválaszolni (érdemben), hogy nem illik terelni (új utakra vezetni Lucifer)?
            “Akkor be kell látnod”, hogy míg a neked feltett kérdésekre (érdemben) nem válaszoltál, addig nincs semmiféle alapod vitabéli ellenfelednek kérdéseket feltenni, azokra választ sürgetni.
            Amikről lamentáltam, az vonatkozik minden vitatkozóra egyébként, pártállásra való tekintet nélkül.

            Ui.: elmúltam már 70.
            Van-é esélyem megérni (szerinted), hogy a neked feltett kérdéseimre választ kapok, hogy az általam megcáfolt hazudságaidat visszavonod, vagy helyreigazítod?”

          • Vidéki

            Nem sürgettelek.
            Előbb gondolkodj, aztán írkálj! Nem fordítva!

          • http://anonymand.blogspot.com anonymand

            “Tévedsz!”

            “Én meg a tiédet!”
            https://mutyimondo.atlatszo.hu/2018/03/17/kosa-lajos-es-az-1300-milliardos-orokseg-dagad-a-microsoft-botrany-heti-lapszemle/

            Te pedig inkább emlékezz arra, hogy mit írtál korábban, másutt!
            És nem ártana érdemben válaszolnod.

            “Ismétlés a tudásnak az ő jó k. édesanyja, mint a köztudott.
            Ennek jegyében megismétlem:
            “Az utóbbi hónapokban többször előfordult, hogy olyasmit találtál írni, ami nem volt igaz, nem felelt meg a valóságnak, ami hazudság volt.
            Kérlek, idézz 1, azaz egyetlen esetet, amikor is “beláttad” volna, hogy hazudtál!
            Szóval pont néked nincs másokat hazudsággal vádolni, egy esetleg csak pongyola fogalmazás, költői túlzás okán.
            És akkor felteszem a kérdést, hogy te, Sir Robin, alias Vidéki, mikor leszel “belátással”, hogy a neked feltett kérdéseket illik megválaszolni (érdemben), hogy nem illik terelni (új utakra vezetni Lucifer)?
            “Akkor be kell látnod”, hogy míg a neked feltett kérdésekre (érdemben) nem válaszoltál, addig nincs semmiféle alapod vitabéli ellenfelednek kérdéseket feltenni, azokra választ sürgetni.
            Amikről lamentáltam, az vonatkozik minden vitatkozóra egyébként, pártállásra való tekintet nélkül.

            Ui.: elmúltam már 70.
            Van-é esélyem megérni (szerinted), hogy a neked feltett kérdéseimre választ kapok, hogy az általam megcáfolt hazudságaidat visszavonod, vagy helyreigazítod?””

          • Vidéki

            Csak a szépre emlékezem!

          • http://anonymand.blogspot.com anonymand

            Én … is.
            https://www.youtube.com/watch?v=tAmQ8ujsLjs

            Te olyan szépen menekültél számos (vagy számtalan?) alkalommal, hogy azt csak eldalolni, de leírni nem lehet.

          • http://anonymand.blogspot.com anonymand

            “Új Bábelt élünk, a fogalmak pokoli zűrzavarát. Gyalázatos hazugok megrontották a szavak becsületét.” – tükörbe nézhettél, oszt ez bukott ki belőled?
            Csodálatos önkritika!

  • Huszka Margit

    A Kossuth rádiót nem a buta és hiszékeny embereknek kellene hallgatnia,bár ez a rádió teljesen azoknak van létre hozva!!mert a csóró kis külvilágtól elvágott emberek csak ezt az adást hallgatják,amúgy sem dicsekedhetnek ésszel,mert azért talán nem kellett volna oda jutniuk! innen felállni szinte lehetetlen nekik, Sajnos Orbán beszélgetésétől aztán teljesen agyilag zoknikká válnak.és mindent becumiznak amit ott hallanak Orbántól.

    • Vidéki

      A buta és hiszékeny embereknek a Klubrádiót és benne leginkább “Drága Bolgár urat”kellene hallgatni!

    • Gabriella Fenyves

      A királyi tv adások is lealacsonyodtak, sok ember csak a kezdő csomagot veszi meg, abban meg szinte csak ezek vannak!
      Így hozzá sem.jutnak valós infókhoz, csak a propagandát hallják.

  • Zsolt Balogh

    A szokásos fröcsögés természetesen álnéven…

  • Plotár Andor

    Kedves Vidéki! (suttyó fidesz troll!)
    Én nem személyeskedés Önnel!
    Tehát Ön se tegye!
    A másik pedig vállalja fel a kilétét és ne arctalan, név nélkül irogasson!
    Ezekután írhat bármit, nem fogok az Ön értelmi fogyatékos szintjére lealacsonyodni!

  • János Falus

    A legtöbb diktátor beleőrül, a hatalmába, ezen a felcsúti ” geci ” már túl van. És a legtöbb diktátor, erőszakos halált hal. Remélhetőleg a felcsúti ” geci ” is követi ezt a hagyományt. Mondjuk, már holnap.

  • Mónika Simon

    Azért elég lessz ez az újabb 4 évhez nyugi van mindenkinek.

  • Ákos Kertész

    Húúúúúúú !!!!!!!!!

  • Pista bá’

    Imádom olvasni a liberális propaganda mátrix világát. Tök cuki, hogy semmi köze a valósághoz. Épp most pusztul el szemünk előtt Nyugat-Európa és lehazugozzák azokat, akik erről merészelnek beszélni. A németek irigykednek, hogy ilyen vezetője van Magyarországnak, aki a saját hazáját és annak biztonságát ennyire szem előtt tartja.
    Hát igen, van az a pénz, ami csorog külföldről, hogy ennek ellenkezőjét hazudják, pl, a Vastagőbrön. Útban van sokaknak az a nyamvadt jogi és fizikai határzár. Szóval úgy nagyjából a kormányfő mindegyik szava igaz volt.

    • Lajos Kovács

      Értem én, értem! Mi mindig mindent jobban tudtunk és tudunk csinálni, csak mindig is szarabbul éltünk, élünk. Miért?

  • Kata Racta

    A tömény hazugságcunami az agyhalott birkáinak és a narancsos iszlámoknak szól.

  • Kozi

    Másképp látja az igazságot.valakinek biotrágya,másnak az szar.