Tarlós István új szolgálati autója

20100618volkswage8

Volt reggel egy kis incidens a felújított orosz metrószerelvénnyel.
Nem az első alkalom.
De mivel egy fejes sem utazik vele, a budapestieknek jó lesz …

 

1xckok

 

Tarlós úr!
A 28 éves kohószökevény szolgálati autóját hitelből kiküldjük Moszkvába nagyfelújításra, visszakapja, nincs benne klíma, amikor kinyitja a vezető oldali ajtót, kinyílik a másik oldalon is, amikor ki akar szállni, a másik oldalon nyílik ki az ajtó, majd egyszer csak egyáltalán nem tud kiszállni, nem nyílnak ki az ajtók, 36 fok, éppen a felújított Carl Lutz rakparton áll, a motor nem indul, nincs egy rohadt fa a környéken, a műszálas ingből ömlik a víz, megpróbálja letekerni az ablakot, de a tekerő a kezében marad, dörömböl az üvegen, próbál segítséget kérni, de nem jár arra senki, lassan rájön, hogy a csíra oroszok átbaszták a metróval, átmászik az anyósülésre, ott is próbálja leengedni az ablakot, hogy kapjon levegőt vagy hogy esetleg ki tudja tuszakolni a testét a szűk ablakon, de nincs szerencséje, az a tekerő is a kezében marad, majd hirtelen egy papírt fúj a nyári szellő a szélvédőjére:

IMG2

 

Minden rendben Pista, ezek csak a gyerekbetegségek!

Tarlós István az automataváltós, klímás, napfénytetős, nagy képernyős navigációval és egyéb extrákkal felszerelt 2 éves 39 ezer km futott Volkswagen Passat autóját éppen május 30-án cserélte le egy automata váltós, klímás, napfénytetős, nagyképernyős navigációval és egyéb extrákkal felszerelt Volkswagen Passatra. A belső utasítás szerint a mintegy 9 millió forintba kerülő új gépkocsi beszerzését titokban kell tartani. A „fedőművelet” részeként az új Passat ugyanolyan színű lett, mint a régi, sőt a Tarlós által eddig használt rendszámot is az új kocsira szerelték (ezt elintézni külön pénzbe kerül).

Gratulálunk Tarlós úrnak a nullkilométeres, friss, bőrillatú, új autóhoz!
A klíma menjen Pista, mert meleg van!!!

 

tetszett_a_cikk3

 

  • Zengő Érc

    Régi rendszámot átrakni az új autóra? De ez a metróknál miért nem jutott eszükbe? Sokkal olcsóbb lett volna. Ja, hogy azokon nincs rendszám. Basszus. :(

    • andd

      Én is utálom ezeket a férgeket, de a régi rendszám azért volt szükséges, hogy ne kelljen az új rendszámra átíratni a behajtási engedélyeket és egyebeket.

      • Rosenfeld Krisztián

        És miért is kellett egy negyvenezret se futott, töretlen, hibátlan, még két évig garanciális fóccvaginát lecserélni?
        Na ezt csicseregd el, kis ökörszem!

        • andd

          Ne engem kérdezz, te barom, nem én vagyok a Tarlós titkára!

          • Rosenfeld Krisztián

            Amilyen mélyen hajoltál bele a Fenséges Ánuszba, akár lehetnél is.
            (még Tapló “leverem a szemüveged és rá is ugrok” elvtárs is lehetnél brüssz… oppardon! _HALASI_ csipke finomságú sztűloszod alapján)

        • http://birdsofprey.blog.hu/ MolnarErik

          Mert valakinek kellett a leselejtezett kocsi.

      • deja_vu39

        Szerintem meg azért lett ugyanolyan színű, márkájú, fazonú és renszámú az új autó, hogy ne tűnjön fel.

  • Takács Gábor

    Ilyen büdös vén bugrisnak minek uj auto.Majd a temetöbe az utolso utjára!

  • lenalena

    Én nem kívánom, hogy dögöljön meg, meg ilyenek, csak annyit kívánok neki, hogyha valamit nagyon, de nagyon szeretne csinálni az ne jöjjön össze neki. akár az ágyban, akár a budin! szoruljon bele a görcs! jó hétvégét Pista bá…

  • NERKeseru

    Remelem, amelyik budapesti erre a retkre szavazott, az szop nap, mint nap mindennel, amit tarlos intezett. Aztan legkozelebb gondolkozz, kispajtas. Addig van penzed, amig mi adunk, ne feledd 😉

    • Vidéki

      Szavazzunk inkább a FeGyőrre, aki csak ahhoz ért, hogy mit miért ne lehessen megvalósítani?

      • Rosenfeld Krisztián

        Ki az a FeGyőr, tahókám?
        (amúgy meg a budapesti lakcímnyilvántartóból kisorsolt akárki is néhány tucat nagyságrenddel lesz jobb mint tapló “leverem a szemüveged és rá is ugrok” elvtárs!)

        • Vidéki

          Te nem tudtad tahókám? Hol élsz Te? Valószínűleg a nagykörúton kívül, ezért téged kihagytak a szaknévsorból!
          A Momentum Mozgalom vezetője, Fekete-Győr András. Neve túl hosszú leírni, ezért sokan (akik a belső körhöz tartoznak) rövidítik.

          • deja_vu39

            Én sem tudtam tahókám.

          • Rosenfeld Krisztián

            Iciripiciri de nagyon suháng taplókám, ilyenkor bezzeg nem az ürdüngtől való a Nagykörúton belül lakni? És szerinted Nemzetünk Utolsó Reménye, A Sohanemhazudó Szirtisas is egy “Nagykörúton kívül avas szalonnán és pergelt tarhonyán vegetáló surmó”, igaz?

          • Vidéki

            Egyáltalán nem az ürdüngtől való a Nagykörúton belül lakni, sőt becsület és dicsőség dolga ottan lakni a sok-sok kiváló elme társaságában, ott ahol hemzsegnek az észkombájnok, ahol a szürke állomány koncentrációja nagyon magas, sűrűnek mondható.

            Ezek nagy-nagy bölcsességéből egy pici rád is ragadhat, ha hozzájuk dörzsölődsz!

            Ne feledd el viszont, hogy az ürdüng fél a tömjénfüsttől!

  • Schäffer István

    NO COMMENT!

  • http://kilatasgaleria.blog.hu ColT

    Passat… heh, Audit már nem adnak? Vagy azt hitte, kevésbé lesz feltűnő?

    Amúgy egy metró bonyolultságú cuccnál tényleg nem meglepő, hogy hibák vannak a beüzemeléskor, meg az első éles napokon, de azért a kommunikációval bajok vannak. (És ezek miért nem jöttek ki a teszteléskor?)

    Viszont a 2 éves autót lecserélni, rohadjon meg. Még akkor is, ha ilyen lízingszerződése volt.

    Azt is támogatnám, hogy a BKV fejesek, vagy a kerületi fejesek, igenis, használják a tömegközlekedést. Nyugatabbra azért ez nem derogál neki.

    • Vidéki

      INDEX 2012.06.04. 17:01
      A típusengedélyért erősen meg kellett szenvednie a gyártónak (az Alstomnak), a közlekedési hatóság a kocsik fékrendszere miatt sokáig húzódozott. A fékrendszer szoftverén végül módosított az Alstom, és a közlekedési hatóság is engedett: megadta a magyar jogszabályok alóli mentességet a francia cégnek.

      Feleslegesen ócsárolja az orosz munkát, a francia Alstom is sokat szenvedett, mire szállíthatta az utasokat.

      • http://kilatasgaleria.blog.hu ColT

        Talán mert a metró bonyolult dolog. Kösz a semmit! Bár tőled ez egy viszonylag színvonalas izé volt.

      • Lacz

        Pont ez a különbség (amellett, hogy csak a speciális magyar előírásoknak nem felelt meg, amúgy fékezett rendesen): ott nem kapott addig engedélyt, amíg minden apróság nem működött, mert Demszky, itt meg gyorsan élesbe állították rendes teszt nélkül, mert orosz. Megjegyzendő, hogy az ok itt a gányolás, az “occóért megcináljuk”, felújítás helyett adtak valami új szart, de hogy felújítás legyen, szoftver a régi maradt (pedig azt kellett volna pont kicserélni, mert az új kocsik teljesítménye nagyobb – felújítás, ugye).
        Ezúttal sem sikerült okosat írnod.

        • Vidéki

          Előitéletes alaknak tetszik lenni.

          Írja: “itt meg gyorsan élesbe állították rendes teszt nélkül, mert orosz. Megjegyzendő, hogy az ok itt a gányolás, az “occóért megcináljuk”, felújítás helyett adtak valami új szart,”

          Oroszországban fut sok metró, ami nem szar, hanem emberek utaznak rajta rendszeresen.

          Nem teszt nélkül állították üzembe, előtte sokáig tesztelték.

          Csakhogy hülye tesztelők nemcsak Oroszországban, hanem Magyarországon is létezhetnek, akiknek lassú munkához sok idő kell és teszt közben félig alszanak ezért nem veszik észre, ha az ajtók nem megfelelő sorrendben nyitnak-zárnak.

          Az Alstom metróknál is hosszú ideig töketlenkedtek a tesztelők és soha nem indultak volna el az Alstom metrókocsik, ha Tarlós nem néz a körmükre.

          • Lacz

            Nem az oroszokról van szó, hanem a FIDESZ frissen megtalált oroszbarátságáról. Meg arról, hogy ki akartak szabadulni az Alstrom-szerződésből és bizonyítani, hogy elődeik rosszul választottak, amikor a halódó nyugati és nem az élenjáró szovjet technikát választották.
            Nem az ajtók niytási sorrendje volt a probléma, hanem a szoftver nem érzékelte jól a metró helyzetét.

          • deja_vu39

            És ha a végállomáson érzékelte volna rosszul a helyzetet? Megyünk ki az utcára?

          • deja_vu39

            Egyrészt nem tudjuk, hogy Oroszországban milyen problémák voltak. Másodszor, a gyári teszten is át kellene menni a cuccnak.

          • Vidéki

            Az Alstom metró is átment a gyári teszten, mégis hosszú ideig töketlenkedtek a magyarországi tesztelők.

  • Mamox69

    Ez komoly?

  • Vidéki

    zero Budapest főpolgármesterét szíve szerint kenyéren és vízen tartaná és naponta megkorbácsoltatná.

    • spermahajder

      Látom keményen gyúrsz hülyeségre.

    • Lacz

      Meg is érdemelné.

  • István Antalfy

    Ha a metrógyártás ennyire gyenge, milyen lesz az atomerőmű?? Pukk- pukk??? Na neee !!

    • Vidéki

      Előítélettel terhelt Balfácán!

      A nukleáris fegyverek jelenleg 95%-át két ország birtokolja: Oroszország és az USA.
      Ezeket nem olyan előítélettel terhelt balfácánok állították elő, mint Ön!

      • István Antalfy

        Kihez beszélsz sárostalpú???

        • Vidéki

          Egy szőröstalpúhoz!

          • István Antalfy

            Akkor állj a tükör elé..

      • deja_vu39

        A metrót sem .. oszt tessék, teli van hibával.

      • http://birdsofprey.blog.hu/ MolnarErik

        Sőt Csernobilban sem előítélettől terhelt balfácánok kísérleteztek, h vajon mi lesz akkor, hha megnyomom ezt a gombot?

        • Majnemiz

          Csernobil…maradj már embör. Azóta eltelt egy-két évtized…

      • http://www.budapest.hu …nincs már mit ellopni.

        :) te még élsz…? most éppen melyik országban nyomod…? a nagytesónál…? :)

        • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

          Nem, szerintem ugyanúgy Magyarországon nyomja, csak eddig beteg volt…
          Azért nem gyógyult meg hamarabb, mert az általa bőszen védett magyar egészségügyben nem nagyon talált orvosokat, meg ápolókat, de túl jó volt az immunrendszere, és magától meggyógyult, csak lassan.

      • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

        Egy atomerőmű NEM NUKLEÁLIS FEGYVER!!!

        • Vidéki

          Ezt tudja minden bauxitkutató is!

          De ha kenyértörésre kerül sor, akkor nyomatékosan felhasználható az érvelésben a nukleáris fegyver.

          “Ultima Rato Regum” latin mondás volt mottoként bevésve XIV. Lajos francia király ágyúiba.
          Jelentése: “A királyok utolsó érve”.

          Ma is ez az utolsó érv, amely minden kérdést eldönthet, csakhogy manapság azok vannak ilyen “előnyös” helyzetben, akik a nukleáris fegyverek hatalmas tömegét birtokolják és szükség esetén célba is tudják juttatni azokat.

          Az Egyesült Államok és Oroszország napjainkban is ilyen helyzetben vannak!

          Az overkill angol szó jelentése: tömegpusztítás, felesleges pusztítás, győzelemhez szükségesnél több ellenfél megölése.

          Egy nagy háborúba belevadult ellenfelek a II. Világháborúban sem tudták elkerülni a tömegpusztítást

          • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

            Ezaz Vidéki!
            Az elmeroggyant Csúti Tahó gazdád már Észak-Korea atomprogramját is támogatja lassanként, te meg a Takony Árpi főnököd utasítására előkészíted a terepet neki propaganda szempontjából!
            Gratula!

          • Vidéki

            Nem igaz az az állításod, hogy a magyar kormány “már Észak-Korea atomprogramját is támogatja”.

            Ezt csak az Albán muzulmán propaganda állítja és te a lófarkas zászló alatt masírozó janicsár mindent benyelsz gondolkodás nélkül, amit az Albán muzulmán propaganda tesz eléd a jászolba.

          • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

            Baromagyú!
            Albánia miniszterelnöke KATOLIKUS!!!
            Már több, mint 4 éve!!!
            Edi Rama-nak hívják, most választották újra ezek a “csúnya muszlimok”!!!

          • Vidéki

            Lehet-e Albániában janicsárt bérölni?

          • Rosenfeld Krisztián

            azt nem, te szellemileg végletesen alulbútorozott, de gyakorlott profi snipert igen. (ha Sorosnak valami _KOMOLY_ gondja lesz a Sohanemhazudóval, azt onnan fogja Életünk Felkelő Napja észrevenni mint szegény Fenyő. Csak őt messzebbről és látványosabban)

          • Vidéki

            Nagyon demokratikusnak tartják a magadfajták a sniper alkalmazását.

            Sztálin elvtárs jégcsákányt vetett be Trockij elhallgattatására.

          • Rosenfeld Krisztián

            Ne vágj föl. A magadfajták csak a vasvellát ismerik. (esetleg még a trágyás tróglit meg a vonyogót)

          • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

            Janicsárt bérelni legfeljebb a Csúti Tahó (Orbán) gazdád tud az Erdogan nevű török barátjától…
            Tudod, madarat tolláról…

          • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

            Baromagyú!
            Az egész világ értelmes része kiközösítette már a Csúti Tahó gazdádat!
            Nem Albánia, hanem Nyugat-Európa, az USA, Kanada, Ausztrália, stb.!
            Épp ezért a Tahó Geci már Putyinnak is egyre kevésbé kell, mert már nem nagyon tud zavart kelteni az EU-ban, mert már senki nem veszi komolyan, Putyin meg egy érdekember.
            Így aztán a Gecinek nem sok minden marad Észak-Koreán kívül lassacskán…

  • Kornél Cserdey

    Bravó Pista !

  • Imre Iván

    megy a rongyika rázás,remélem teszünk róla hogy a választás után ne így legyen jöhet nekik a börtönkordé

    • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

      Sajnos vannak kétségeim :(

  • Virág et.

    Tarlósnak kívánom, hogy soha jobb autót ne vezessen, mint egy Passat. Mondjuk érdemei szerint valahol a Skoda 120L és a Wartburg között járna neki valami.

    • Vidéki

      Virágéknál ég a világ, sütik már a rántott békát
      zimme zumm zimme zumm rece fice bumm bumm bumm

      Bíró Marcsa odakapott, békacombot ropogtatott
      zimme zumm zimme zumm rece fice bumm bumm bumm

      • Tamás Nagy

        tarlos istvan odakapott, neki csak egy passat jutott
        zimme zumm zimme zumm rece fice bumm bumm bumm

    • deja_vu39

      Trabant 600 max.

    • Ufuckinbitch

      Na ezt a Skoda 120L nevében kikérem magamnak!

  • Pethő Lia

    Nem ő utazik a metróval, hanem az emberek zöme. Akkor miért érdekelje őt, ez a “semmiség”. Álljon le a metró minden nap, nem érdekli őket. Megérdemeljük.

  • szmoker (Homo Trollicus)

    Ha meg A8-t vagy S-Klasse-t vagy 7ert vett volna, akkor az a baj.
    Nektek semmi se jó. Hát mivel járjon az a szerencsétlen, BKV-val?

    • Anikó Lakatos

      pl

    • deja_vu39

      Az ötlet jó.
      Aki nem utazik busszal, nem tudja hogy az milyen – jó vagy rossz, megy-e a klima vagy sem, rádcsukta-e az ajtót a sofőr vagy sem, otthagyott a megállóban vagy sem.

    • István Antalfy

      Talált!

    • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

      DDD
      Tényleg talált, de ezt már előttem is leírták :)

    • Rosenfeld Krisztián

      biciglivel B+!
      (na jó, lehet elegtronyos mert a Tapló elég elhízott és sörizmos)

    • Ufuckinbitch

      Nahát azt azér má mégse!

  • Péter Kovács

    18Éves 210ezer km fapados Suzuki Swift tökéletesen megfelelne Tarlós elvt-nak valódi igásló mindennap járok vele.

  • http://anothernonight.blog.hu no-night

    A seggek cserélődnek, az ideológia marad… Demszky ugyanúgy nagy híve volt a VW-nek, neki bérelte ugyebár azt a tuareget a főkefe…
    A 28 év pedig csak a metrókocsik egy részére igaz, van köztük már olyan, amely a 42-et tapossa…

    • http://alfa-kontakt.info Jani haverja

      A VÁLYÚ MARAD, CSAK A DISZNÓK VÁLTOZNAK!
      Ezt 1988-ban megmondta már a gimis osztályfőnököm, amikor a (még senki által nem tudott, leendő) rendszerváltásról esett szó osztályfőnöki órán…

    • Vidéki

      Demszkynek üléspontja határozta meg álláspontját!

  • bela szabo

    Egy automata váltós, klímás, napfénytetős, nagyképernyős navigációval és egyéb extrákkal felszerelt Volkswagen Passat teljesen normális Budapest főpolgármesterének.

    • Rosenfeld Krisztián

      Szerintem meg nem, de ha már ilyen gazdag ez a város, akkor is illene csak a garancia lejárta után cserélni.
      (vagy te kaptad meg selejtértéken, 5 Ft kedvezményes áron?)