Már nem is hír: (megint) hamisított a TV2

Ashampoo_Snap_0002

Még húsvét vasárnap ment le egy pompás anyag a TV Tényekben “Támad Soros médiabirodalma” címmel.
Az anyag megtekintését senkinek sem ajánlom, viszont volt egy momentum, ami felett mindenki átsiklott, a hvg.hu viszont kiszúrta.

 

Társadalmi célú hirdetés

 

Így kezdődött a “riport”:

 

Ahogy látjátok, a műsorvezető mellet egy gif futott.

Ezt Szűcs Krisztina adatvizualizáció tervező készítette, és az április 12-i nagy CEU-melletti tüntetésről szóló híreket követte a hírportálok oldalán:

“Április 12-én és 13-án lementettem óránként egyszer az Index, 444, hvg, origo, hirado.hu (M1) és 888 címlapjait 2000 pixel magasságig. Megjelöltem a cikkeket, amelyek CEU-val, Sorossal, a civilekkel, tüntetésekkel és Gulyás Mártonékkal foglalkoznak.

A cikkek többségét nem olvastam, cím alapján próbáltam kiválasztani, melyek kapcsolódhatnak a témához. Amiben nem voltam biztos, inkább kikerestem és megnyitottam. 288 oldalt néztem át egy nap alatt. Elképzelhető, hogy nem mindent pontosan jelöltem ki, de ez az összképen nem hinném, hogy változtat.”

Ez lett az eredmény:

paral

A projekt részletesen itt tekinthető meg.

A TV2 Tényekben viszont a gifnek csak a felső részét adták be, az alsó, kormánypárti portálos részt egyszerűen levágták.
A gif azt bizonyította, hogy egy 80 – 100 ezres tüntetés híre alig kap szerepet a kormánypárti oldalakon, de meghamisítva a TV2 Tényekben már éppen az ellenkezőjét sugallta, vagyis hogy “támad a Soros médiabirodalom”, hiszen milyen sokszor adtak hírt a “Soros-egyetem” melletti tüntetésről.

A hab a tortán, hogy a hvg.hu elérte Szűcs Krisztinát, aki elmondta, hogy tőle nem is kértek engedélyt és nem is jelezték a riportban, hogy honnan van ez az anyag.

Még mindig van egy év a választásig, de lassan profik leszünk hamisítás-ügyben, tök jó hogy mindenféle hamisítási módszert lehet élőben tanulmányozni.

Példátlan és pofátlan, hogy egy országos tévé híradójában egy ilyen hamisítást meg merjenek csinálni, de amúgy is hol, melyik európai ország országos híradójában mehet le egy ilyen egyoldalú, szánalmas és nevetséges szar, amit a TV2-nél újságíró munkának és “riportnak” gondolnak … ?

Ja, ez csak költői kérdés volt.

 

tetszett_a_cikk3

 

  • Captain_Nekem_Te_Ne

    ezt hogy lehet fapofával beolvasni?

    • Máté Meiczinger

      Botoxxal? :)

    • Feccni

      Fiatal, kell a pénz. Meg a család satöbbi. Meg szarik bele.

  • Vidéki

    Zero, Soros két jó barát,
    Együtt harcol s issza borát!

    A barátságot megalapozza az anyagi érdekeltség lenini elve is, mely összeköti őket.

    Soros a jókedvű adakozó, finanszírozza az Átlátszót is.

    Marx tagadta a korabeli idealista történetszemléletet, abból indult ki, hogy a lét határozza meg a tudatot, nem pedig fordítva.

    Soros pénze nem tiszta forrásból ered, de ez nem zavarja az Átlátszót.

    Soros prókátorai bűnbakra vágyó malajziai, thaiföldi vagy akár brit kormányokról beszélnek akkor, amikor arról van szó, hogy a hatalmas tőkeerővel rendelkező a spekuláns Soros a shortolásnak nevezett pénzügyi művelettel bedöntötte ezen országok pénzeit, hatalmas károkat okozva ezen országoknak és hatalmas vagyont szerezve saját magának.

    A short a devizapiacokon és a tőzsdéken egyaránt ismert fogalom azt jelenti, hogy valaki általa még nem birtokolt, csak később – és reményei szerint olcsóbban – megvásárolandó eszköz eladásáról állapodik meg.

    A short tranzakciók a kritikus tömeget elérve képesek önbeteljesítő jóslatként működni.

    Kétségtelen, hogy többek között ugyanebből a megfontolásból, a shortolást több országban betiltották már.

    Soros fogadatlan (vagy fogadott?) prókátorai nem beszélnek arról, hogy Soros a Bennfentes Kereskedés bűnébe is belekóstolt.

    A Bennfentes Kereskedés sem egy bocsánatos bűn.

    A francia hatóságok 1989-ben bennfentes kereskedés gyanújával vizsgálatot indítottak,
    és 2002-ben elmarasztaló ítélet született,
    melyet Soros fellebbezése után a legfelsőbb bíróság megerősített.

    Ha Sorosról az emberbarátról beszélnek fogadatlan (vagy fogadott?) prókátorai , aki irántunk, magyarok iránt, állítólag megkülönböztetett elköteleződést érez, akkor nem árt felidézni, hogy
    2008-ban, a pénzügyi válság legnehezebb óráiban, Soros és üzletfelei ellenséges kivásárlási támadást indítottak a forint és az OTP ellen. A Soros Fundot Managementet Magyarországon is megbüntették. Majdnem félmilliárd forintos bírságot szabott ki rá a pénzügyi felügyelet a 2008. október 9-ei tőzsdei kereskedés végén, az OTP papírjaival végrehajtott ügylet miatt. A PSZÁF megítélése szerint a 251 ezer darab részvénnyel végrehajtott shortolás célja a részvény árfolyamának leszorítása volt (az OTP a kereskedés végén több mint 9 százalékot zuhant)

    • Forrest Gump

      Azt tudtad, hogy eredetileg Sörös volt a neve?

    • Jenő Mészáros

      “Soros pénze nem tiszta forrásból ered, de ez nem zavarja..”

      Se g. Orbánt, se a haverjait, se a Fideszt.
      Ugye megvan, hogy ők már 27 évvel ezelőtt, és éveken át, jókorákat markoltak abból a nem tiszta forrásból eredő pénzből.

    • hammurabbi

      Több mint érdekes ,röhejes :
      Népszava:
      “Béla Benke ·

      Budapest

      Friss és Soros két jó barátm
      Együtt harcol s issza borát!

      Tetszik · Válasz · 5 órája

      Béla Benke ·

      Budapest

      Friss Róbert rémhíre: “hamarosan fejét veszik a kormányellenes sajtó maradékának is.”
      A Népszavának nem kell félnie, tulajdonosa Liechtensteinben van bejegyezve!”

      Ésakkor lássuk ki vagy:

      https://www.facebook.com/profile.php?id=100003674355064

      Egy kamureges troll :)

      • Vidéki

        Van a Tiszta Forrás Alapítvány, menj oda, ott a helyed, mert hozzászólásodból az diagnosztizálható, hogy szenvedélybeteg vagy.

        Az alapítvány célja, hogy a szenvedélybeteg és hajléktalan embereket megsegítse, illetve a társadalomba visszavezesse. Ennek érdekében a hajléktalanok részére nappali melegedőt és éjjeli menedékhelyet működtet, részt vesz szenvedélybetegek mentésében.

        A Tiszta Forrás Alapítvány, nem egy hitvány alapítvány!

        Nem olyan, mint az Open Society Foundations.

        2016. szeptember 9. 14:58 (888.hu)

        “Újabb aggasztó dokumentumokhoz jutottunk hozzá a kiszivárgott Soros-aktákból. Egy titkosított megállapodásról készült kivonat szerint a Soros György által alapított Open Society Foundation (Nyílt Társadalomért Alapítvány) nem akármilyen internetes megfigyelésen dolgozhat.

        Nemcsak az Egyesült Államokban, hanem már Európában is több ízben felmerültek olyan hírek, miszerint a titkosszolgálatokon kívül már a globális politikai szereplők is előszeretettel monitorozzák a felhasználók tevékenységét.

        Ezen információkat látszik alátámasztani az a titkosított megállapodás, amelyet Soros György alapítványa kötött a Graphika nevű informatikai cégóriással. A cég profilját tekintve főképp a közösségi médiában fellelhető

        felhasználói aktivitásról készít rendszerezett térképeket, amelyeket később algoritmusokon keresztül egyedi, online preferenciák

        manipulálására használ fel.

        A cégóriás a szakértők szerint elsősorban a globális marketing és az értékesítés területén tevékenykedik, ahol bevett technikának számít a különböző internetes közösségek viselkedésének, preferenciájának és attitűdjének a megfigyelése.

        Az így kinyert adathalmazokból pedig egyfajta információs hálózatot hoznak létre a célzottabb elérés és befolyásolás érdekében.”

      • Virág et.

        Mindenki tudja, hogy Vidéki egy kamureg. Mindig is az volt.

    • Virág et.

      Te olyan ostoba vagy, fiam, hogy őszintén remélem ezért fizetnek téged.

      • Vidéki

        Neked tetszik a bennfentes kereskedés?

        • Virág et.

          Nem, csak én – veled ellentétben -, tudom, hogy az mit jelent. Neked fingod nincs róla, de már hallottad valahol.

        • andras nagy

          Kósáról vagy Matolcsyról beszélsz, faszkalap?

  • http://atleta.hu/ Laszlo Marai

    Ezen jot rohogtem (nem tunt fel, h a kormanymediara vobatkozo reszt levagtak, de hat az allitas ugyis az volt, h a jelentektelen tuntetest tulnyomattak a soros mediakok). Az viszot bena, h most mar 80-100e-s nek mondjuk a tuntetest. Lesz majd 2m is?

  • zoli

    Akik ezt beolvassák nem szégyenlik magukat?
    Undorító egy banda.

  • Virág et.

    A tv2 megszűnt. Ahogy az mtv is, az echo meg soha nem is volt. Ezek nem létező adók, valami párhuzamos valóságban talán ott vannak, de akinek kétszámjegyű az iq-ja, az nem nézi ezeket.

    Viszont pontos képet adnak a fideszről. Emlékszik még valamelyik retardojobber kommenttárs (ha van még ilyen), hogy mennyi sírás meg hiszti volt itt napkelte ügyben 2010 előtt? A napkelte legmélyebb időszakaiban is a pártatlanság és a BBC-elvek csúcsa volt a tv2 bármely tetszőlegesen kiválasztott 5 percéhez képest. A királyit meg nem is említem.

    • Vidéki

      Örvendezz Virág et: Simicska, a “Disznófejű Nagyúr” már az Indexet is birtokollja!

      • Virág et.

        Simicska a ti kutyátok kölyke, fiam.

      • andras nagy

        három éve még sikeres MAGYAR vállalkozó volt, te takonygerincű komcsi bértollnok.

      • NERKeseru

        Ahaha, az en kedvenc jobber trollom, rad nem tud senki haragudni, ahogy egy faeket sem rugdosnak duhosen, jovan, viragozz! :)