Bezárás

Magyar Krónika a közszolgálati és a jobboldali sajtóban

Kerényi Imre – nem túlzás nagy szavakat használni – de az Év Levelét kiküldte legalább száz jobboldali értelmiséginek, újságírónak, politikusnak, de egyikük sem gondolt arra, hogy ennek hírértéke lenne, és a nyilvánosságra tartozna, hogy állami pénzen valami elképesztő pártlapot akarnak összehozni. A sztorit Szily Laci írta meg a Cinken, pedig ő nem kapott meghívót. Csak végezte a dolgát.

Végtelenül szomorú ez, a jobboldali média megcsókolhatja a balos média seggét, szervilizmus mindenütt és minden oldalon 🙁

De nézzük mi a helyzet 36 órával a Magyar Krónika hírének “berobbanása” után.
Nagyon úgy néz ki, hogy Kerényi nem mellékelt használati útmutatót a levele mellé, hogy hogyan is kellene tálalni ezt a hírt a jobboldali és/vagy közszolgálati médiában.

Így marad a faék egyszerűségű, klasszikus módszer.
Nem tálalják sehogy.
Ami nincs, nem is létezik.

Sorrendben:

Heti Válasz (akinek 2 újságírója is nemet mondott a felkérésre)
Magyar Hírlap
Magyar Nemzet
MTI
Híradó.hu
5.jpg
1.jpg
2.jpg
4.jpg
3.jpg

Előfizetőket keresünk – támogasd az Átlátszót

Az Átlátszó nonprofit szervezet, nem fogadunk el pénzt politikai pártoktól vagy az államtól. Rád viszont nagyon számítunk!

Támogatom